MS Windows
briani 27239
ikoner på toolbar ?
Fra : tommy olesen

Dato : 13-02-04 10:40

hej, kan jeg på en eller anden måde selv bestemme hvor mange ikoner ( ved
siden af "Start"-knappen )jeg vil have vist... som det er nu kan jeg kun se
tre, og min "favorit-ikon" vis skrivebord er væk ?

mvh, tommy olesen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 13-02-04 12:28

tommy olesen skrev i en meddelelse...
> hej, kan jeg på en eller anden måde selv bestemme hvor mange ikoner (
> ved siden af "Start"-knappen )jeg vil have vist... som det er nu kan
> jeg kun se tre, og min "favorit-ikon" vis skrivebord er væk ?

Som det er så kan man vist minimalt vise 3 ikoner dernede. Hvis du vil have
flere vist kan du højreklikke på proceslinjen og fjerne markeringen ved "lås
proceslinje". Nu kan du trække med barren ved siden af ikonerne som det
passer dig. Når den står det rette sted kan du evt. låse proceslinjen igen.

Du kan selv lave et nyt ikon som minimere alle dine ikoner.
Lav et txt dokument hvor i du skriver flg.:

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop

Omdøb nu filen fra txt til scf, og du har en nyt ikon. Forresten så gør
Windowsknappen+m det samme.
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oblivion

Fra : tommy olesen

Dato : 13-02-04 15:42

tak skal du have - det vil jeg lige prøve

mvh tommy olesen

"Torben Greve Otzen" <TorbenGreveOtzenSLET@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:Zw2Xb.89288$jf4.5640348@news000.worldonline.dk...