MS Windows
briani 27239
Stifinder driller :-(
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 12-02-04 22:16

Hejsa - Jeg har et issue med stifinder i min XP ting

Jeg bruger meget adresselinjen øverst til at skrive den sti jeg skal finde
frem
Normalt virker det fortrinligt i win2k, men i XP har skidtet den kedelige
van at markere den tekst jeg har skrevet fx pga en kort pause, når skriver
videre overskriver de første tegn - det er faktisk ret træls

Man skal næsten skrive:
for at få det til at virker og det er jo ikke heelt holdbart

Nogen der har nogle tips eller lignende

- Peter

Fra : Leo.E

Dato : 13-02-04 05:34

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> wrote in message news:<C1SWb.4909$aS6.2333@news.get2net.dk>...
> [...]
>
> Man skal næsten skrive:
> for at få det til at virker og det er jo ikke heelt holdbart

Gå ind i internetindstillinger-indhold-tilpas autofuldførelse
Leo

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-02-04 09:50

"Leo.E" wrote in a message

> "Peter Lykkegaard" wrote

> Gå ind i internetindstillinger-indhold-tilpas autofuldførelse

Nope - desværre
Jeg har slået det hele fra nu
Kræver det genstart af XP?

Jeg skriver et par tegn
Lieg så snart jeg slipper tastaturet så bliver det hele markeret
Det er kun i stifinder (my computer etc) - i IE fungerer det fint

- Peter

Fra : Rado

Dato : 15-02-04 06:18

On Fri, 13 Feb 2004 09:49:44 +0100, "Peter Lykkegaard"
> [...]

>Lieg så snart jeg slipper tastaturet så bliver det hele markeret
>Det er kun i stifinder (my computer etc) - i IE fungerer det fint

Prøv evt. højre pil taste til at fjerne markeringen.

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein