MS Windows
briani 27239
OE6 åbner langsomt.
Fra : Jørgen Christensen

Dato : 12-02-04 19:49

I går installerede jeg etn ny LG 4040B DVD-brænder og fjernede den gamle
CD-brænder. Jeg afinstallerede først Nero fra det gamle drev og installerede
derefter B's Gold5 brændersoftware.
Derefter tager det 32 sekunder at åbne Outlook Express. Den lille blå skærm
kommer meget hurtigt, men fra den og til den hvide baggrund ses, går der 32
sekunder. Alle andre programmer arbejder normalt.
Der er 0 % CPU belastning i ventetiden.
Det virker som om, at den venter på at finde en fil, som er korrupt eller
mangler.
Har du en god ide, da Microsofts KB ikke har hjulpet mig?
Jeg kører Windows XP Home med SP1.
For god ordens skyld kan jeg tilføje at jeg har kørt Regcleaner også, men
det hjælper ikke at restore det, som jeg har slettet.

--
Med venlig hilsen, Jørgen