MS Windows
briani 27239
Kan ikke komme på internet efter genstart
Fra : Lars

Dato : 12-02-04 10:55

Hej med jer.
Jeg har fået et mærkeligt problem med min Windows XP Pro. Når jeg f.eks
starter min pc i løbet af dagen kan jeg ikke komme på internettet, som jeg
kunne inde jeg slukkede den dagen før. Hvis jeg så genetablere fra dagen
før, så er det hele i orden. Hvis jeg er nød til at genstarte i løbet af
dagen, ja så er den gal igen. Hvad gør jeg??
Det skal siges jeg sidder på en ADSL linie og mine andre PC'er virker godt
nok i gennem min Linksys router.
Mvh Lars

Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 12-02-04 18:57

Jeg sidder med samme problem, der kan dog gå en uge hvis jeg genetablere den
fra et tidligere kontrolpunkt. Det virker som om ICQ virker, men ikke
Outlook ekspress og Internet explorer. Har også XP pro og Adsl.

Mvh
Karsten

Fra : IMB

Dato : 12-02-04 19:34

Det samme her - men jeg har Win98, blot omvendt når jeg starter er der
ingen forbindelse så må jeg genstarte - det er lige kommet for 8 dage
siden?

Mvh
Inge

Fra : Lars

Dato : 12-02-04 19:42

> Det samme her - men jeg har Win98, blot omvendt når jeg starter er der
> ingen forbindelse så må jeg genstarte - det er lige kommet for 8 dage
> [...]
Hej med jer.
Mit begyndte også for ca 8 dage siden. Jeg troede i første omgang det var en
virus eller hvad ved jeg, men mit virus program kan ikke finde noget. Jeg
har også prøvet med Ad-aware for at se om der var nogle filer der lavede
noget mærkeligt. Håber der en der kan komme med de vise sten til at få
klaret problemet.
Mvh Lars

Fra : Karsten H. Larsen

Dato : 12-02-04 20:15

Jeg har også tjekket for virus med McAfee uden resultat. Mit problem har
varet 20-22 dage.

Fra : KeNzO

Dato : 12-02-04 23:24

Har i tjekket jeres computer for spyware ?

Fra : Lars

Dato : 12-02-04 23:56

"KeNzO" <kenzo21FJERN@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Har i tjekket jeres computer for spyware ?

Hej.
Jeg har prøvet med spyware programmer, men der er inder har kunne afhjælpe
det. Jeg har nu også konstateret, at jeg ikke kan aktivere min virusscanner.
Mvh Lars

Fra : Leo.E

Dato : 13-02-04 05:30

"Lars" <lars@invalid.dk> wrote in message news:<402b4d79$0$95007$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> [...]
> dagen, ja så er den gal igen. Hvad gør jeg??
> Det skal siges jeg sidder på en ADSL linie og mine andre PC'er virker godt

Prøv om LSPfix kan ordne det: http://www.spychecker.com/program/lspfix.html
Du kan også skrive i cmd: ipconfig /?
Leo

Fra : Lars A

Dato : 13-02-04 10:49

> Prøv om LSPfix kan ordne det:
http://www.spychecker.com/program/lspfix.html
> Du kan også skrive i cmd: ipconfig /?
> Leo

Har prøvet med LSPfix, og med ipconfig. Alt ser normalt ud.
Lars

Fra : Lars

Dato : 13-02-04 13:05

Hej med jer.
Til alle jer der har det samme problem som jeg, kan jeg nu sige at min PC
køre som den skal. Prøv at se her,
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=641 der har jeg fået hjælp
til at få fejlen rettet. Håber i kan bruge det.
Mvh Lars