MS Windows
briani 27239
MSN Messenger og Norton firewall vil ikke ~
Fra : Allan Knudsen

Dato : 11-02-04 22:48

Hej NG.

Jeg har et problem med MSN Messenger og Norton firerwall:

Messenger er sat til automatisk at logge på når computeren starter. Men
det gør den ikke, jeg kan se i processlinien at Messenger startes og at
den logger på men logger af lige med det samme igen. Jeg kan også se at
Messenger startes som noget af det første og så startes firerwallen
bagefter.

Jeg kan godt logge på messenger bagefter, ved at trykke på knappen "log
på", men det var jo meningen at det skulle ske automatisk.

Hvis jeg fjerner firerwallen virker det som det skal, men det er ikke
lige den løsning jeg vil bruge.

Jeg er blevet foreslået at det kunne hjælpe at ændre i den rækkefølge
programmerne bliver startet op på, men kan det lade sig gøre? Findes der
et program til det?

Håber i kan hjælpe mig

Allan Knudsen
--
Man er klog når man ved hvad man ikke ved noget om.

<--Fjern 1234 fra e-mail adr.->

Fra : Miss007

Dato : 12-02-04 13:18

> [...]
>
> Jeg er blevet foreslået at det kunne hjælpe at ændre i den rækkefølge
> programmerne bliver startet op på, men kan det lade sig gøre? Findes der

Det er simpelthen fordi, når du starter op, så er Firewall'en den sidste der
loader. Lige inden den er indlæst, når Messenger lige at starte, og når
Firewall er loadet, så mistes kontakten til Messenger igen.

Hvordan -og om man kan løse det, det ved jeg ikke.

Trine

Fra : TommyF

Dato : 12-02-04 15:50

> [...]
>Firewall er loadet, så mistes kontakten til Messenger igen.
>
>Hvordan -og om man kan løse det, det ved jeg ikke.
Fejlen må ligge et andet sted, jeg bruger også de samme programmer og
Msn logger fint på af sig selv igennem NIS.

-------
Hvorfor skal man være stille i et vaskeri...
Fordi Bamseline er koncentreret.
--------