MS Windows
briani 27239
Kode på internet adgang i XP ?
Fra : Valle

Dato : 11-02-04 16:20

Hej

Er det muligt at sætte kode på i XP, når man har bredbånd, altså kører
gennem Lan forbindelse,

for at forhindre adgang til nettet, som da man havde et modem der ringede op
??

Mvh Jack V

Fra : Michael

Dato : 11-02-04 17:54

> [...]
> gennem Lan forbindelse,
>
> for at forhindre adgang til nettet, som da man havde et modem der ringede

Jeg ville benytte en software-firewall.
TinyPersonal Firewall. 2.0.14 er god og gratis:
http://www.pcworld.dk/download.asp?Mode=2&ProgramID=142&Download=JA

Hilsen Michael

Fra : Valle

Dato : 11-02-04 21:36

Hej Michael

Det var nu den anden vej, altså for at komme på nettet !

Det var for at forhindre ulydige unger i at gå på nettet når man ikke var
hjemme, men at de stadig kunne spille lidt

Fra : Leony

Dato : 12-02-04 14:54

In news:c0e3mv$64$1@sunsite.dk,
Valle <gjvallentin@mailNOT.tele.dk> typed:

> Det var nu den anden vej, altså for at komme på nettet !

PopUpSmasher praler af at være det eneste program der kan
passwordprotecte IE:
http://www.popupstop.com/PasswordProtect.htm
om det virker har jeg ingen anelse om.

Man kan også kun gætte på effekten på andre browsere end IE.

> Det var for at forhindre ulydige unger i at gå på nettet når man ikke
> var hjemme, men at de stadig kunne spille lidt

Tag router/modem med på arbejde.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/