MS Windows
briani 27239
virtuel memory
Fra : Torben Jørgensen

Dato : 11-02-04 16:05

Hej

Min lillebror har fået et problem med hans computer når han spiller CS:

Den kommer og siger hans virtuelle hukommelse er for lille

Hans pc har 1gb ddr ram og den virtuelle hukommelse er på 13 gb. Han har kun
mirc, msn og CS (steam) starte op

Nogen der kan give en forklaring på dette??

mvh

Torben

Denne mail er, ved afsendelsen, scannet med Norton Antivirus, og fundet
virusfri.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-02-04 19:16

In article <newscache$uvdxsh$em2$1@news.ka-net.dk>, tcj@FJERNDETTEka-
net.dk says...

> Hans pc har 1gb ddr ram og den virtuelle hukommelse er på 13 gb. Han har kun
> mirc, msn og CS (steam) starte op
> Nogen der kan give en forklaring på dette??

Windows-version?

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Torben Jørgensen

Dato : 11-02-04 21:53

windows XP pro

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 12-02-04 12:21

In article <newscache$60uxsh$5p2$1@news.ka-net.dk>, tcj@FJERNDETTEka-
net.dk says...

> windows XP pro

Så, nu går megen værdifuld information tabt, fordi du ikke kan finde ud
af at citere korrekt. Kig i min signatur hvis du vil vide mere.

13GB er nok ikke optimalt til XP.

128MB burde være bedre. - Eller slet ingen. Og drop mIRC og MSN når der
spilles. Det kan ikke bruges alligevel.

Fra : Henrik Sahl

Dato : 11-02-04 21:16

"Torben Jørgensen" <tcj@FJERNDETTEka-net.dk> wrote in message
> [...]
>
> Den kommer og siger hans virtuelle hukommelse er for lille
>
> Hans pc har 1gb ddr ram og den virtuelle hukommelse er på 13 gb. Han har

13gb ?

Det lyder da ikke optimalt, hvorfor ikke bare lade windows bestemme
størrelsen ?

Mvh
Henrik