MS Windows
briani 27239
Windows Update i WinXP
Fra : Tomas Linnet

Dato : 11-02-04 06:15

Hey NG

Jeg kan ikke få min Windows XP Home SP1 til at bruge "Windows Update"
funktionen.
Den påstår hårdnakket jeg ikke har forbindelse til Internettet.
Kan jeg vælge hvilken forbindelse den skal bruge???
Dette opslag er postet fra selvsamme computer, så der er hul igennem

-Tomas Linnet

Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 11-02-04 16:22

--

Jeg har XP pro, hvor når jeg bruger windows update kan jeg nok klikke tilføj
og dialogbolksen med overfører kommer frem, men så sker det heller ikke

VH

Jegvan

Fra : Salmack

Dato : 14-02-04 11:18

Har i en firewall kørende?

Jeg havde problemer med at få Windows update til
at virke indtil jeg disablede firewallen midlertidigt.

Salmack

Fra : Jegvan Durhuus

Dato : 15-02-04 11:45

Jeg har prøvet at slå min firewall fra men der sker stadig ikke mere når
filoverførseldialogboksen kommer frem, er der godt nok ikke andre derude der
kan hjælpe?

VH Jegvan

Fra : Mickel Hedemand

Dato : 03-03-04 00:23

> Jeg kan ikke få min Windows XP Home SP1 til at bruge "Windows Update"
> funktionen.
> Den påstår hårdnakket jeg ikke har forbindelse til Internettet.

Hvis du har HTTP-forbindelse ud til det store indernet, så prøv bare at
sende en browser ind på http://windowsupdate.microsoft.com .

Hvad sker der så?