MS Windows
briani 27239
Hvordan tildeler jeg mit grafikkort mere r~
Fra : MKN

Dato : 10-02-04 22:44

Fra : Frede Sørensen

Dato : 10-02-04 22:47

I BIOS.

Frede

frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk
http://web.sonofon.dk/frede-plesner/
"MKN" <denmark_cyber@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b3ki20t5tu3b3sj7a8f7318gn4kufonlph@4ax.com...

Fra : MKN

Dato : 11-02-04 14:48

okay....

Jeg er ingen haj i Bios, kan du give lidt ekstra info? :)

Jeg har sådan en sort desktop fra IBM.

Fra : Frede Sørensen

Dato : 11-02-04 15:26

--
Jeg har ikke lige lyst til at boote nu.
Et eller andet sted i BIOS under advanced, eller chipset står der hvor meget

Med venlig hilsen

Fra : MKN

Dato : 11-02-04 15:33

Jeg har ingen manual, idet computeren af brugt.

Jeg fandt et sted hvor der stod noget med Video memorey...
men der er mulighederne man kan vælge, helt op til 264 mb eller ngoet
i den dur...

Mkn

---------

Fra : Frede Sørensen

Dato : 11-02-04 17:12

MKN wrote:
> [...]
>
> Jeg fandt et sted hvor der stod noget med Video memorey...
> men der er mulighederne man kan vælge, helt op til 264 mb eller ngoet

Ja, det er der.
men der er ingen grund til at gå højere op end 64 MB