MS Windows
briani 27239
Hjælp ønskes til at fjerne "træge taster" ~
Fra : GOnZo

Dato : 10-02-04 21:41

Hej NG

Er der mon en der ved hvordan jeg deaktiverer træge taster funktionen i Win
XP. ?
jeg har været inde i inf\sysoc.inf og slettet hidden i 3die afsnit, samt
afinstalleret "Guiden hjælp til handicappede"
med træge taster funktionen køre stadig (popper op efter 5 tryk på shift)

på forhånd tak

--
Med Venlig Hilsen Jan

Fjer alt mellem " " i email adr.
Delete all between " " in the email addres

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 10-02-04 22:15

Den Tue, 10 Feb 2004 21:40:45 +0100, "GOnZo"
<"slet_dette-Remove_this"ernbro@bigfoot.com> skrev:

>Hej NG
>
>Er der mon en der ved hvordan jeg deaktiverer træge taster funktionen i Win
>XP. ?

Tryk F1
Skriv "træge taster" (uden anførselstegn) i søgefeltet.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard
Det er en muldvarp på motorcykel!

Fra : Sune Storgaard

Dato : 10-02-04 22:16

GOnZo" <"slet_dette-Remove_this mumbled his insignificant opinion in:
6vbWb.5172$hf5.1202@news.get2net.dk

> [...]
> jeg har været inde i inf\sysoc.inf og slettet hidden i 3die afsnit,
> samt afinstalleret "Guiden hjælp til handicappede"

Lyder som noget af en omvej og unødvendigt.

> med træge taster funktionen køre stadig (popper op efter 5 tryk på
> shift)

Kontrol panel => Hjælp til handicappede .. no offense
[tastatur] Træge taster: slå "brug træge taster"fra der, og gå ind i
indstillinger, og fjern "brug genvej".

voila

Fra : GOnZo

Dato : 11-02-04 21:04