MS Windows
briani 27239
USB 2.0 eller 1.1
Fra : Tage

Dato : 10-02-04 11:20

Hej NG

Hvordan er det lige at man kan se forskel på usb 2.0- og 1.1-porte?
Hvis man kigger i enhedshåndteringen ser de for mig ens ud.

Tage

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 10-02-04 17:39

In article <4028aff2$0$159$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
sotc@dronninglund.dk says...

> Hvordan er det lige at man kan se forskel på usb 2.0- og 1.1-porte?

Den kan man ikke.

> Hvis man kigger i enhedshåndteringen ser de for mig ens ud.

Det er en uheldig omstændighed som vi må lære at leve med. Jeg har
udelukkende USB2.0, så jeg er ikke så plaget.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Madsen

Dato : 10-02-04 17:57

Tage skrev:

> Hvis man kigger i enhedshåndteringen ser de for mig ens ud.

Har du en Enhanced USB Host Controller i Enhedshåndtering?
Hvis du har, så har du også USB 2.0, så vidt jeg ved.

Madsen.