http://www.hcandersen2005.net/
Fra : Peter Loumann

Dato : 12-02-04 21:59

Hvorfor går der ged i

http://www.hcandersen2005.net/

i min opera 7.21. Siden virker o.k. i ie og mozilla.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 12-02-04 22:06

Peter Loumann <me@privacy.net> wrote:
> Hvorfor går der ged i
>
> http://www.hcandersen2005.net/
>
> i min opera 7.21. Siden virker o.k. i ie og mozilla.

Der er 139 fejl i koden!
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.hcandersen2005.net%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=%28detect+automatically%29

Den rigtige gruppe er news:dk.edb.internet.webdesign.html

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 12-02-04 22:49

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev:

>Der er 139 fejl i koden!
>http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.hcandersen2005.net%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=%28detect+automatically%29

Det kunne jeg selvfølgelig have tjekket selv. Åbenbart fejl som ie
*og* mozilla er mere tolerante over for. Lidt flovt, både for mig og
for producenten af en så officiøs side.

>Den rigtige gruppe er news:dk.edb.internet.webdesign.html

Ja, men det kunne jeg så æggehvide, troede det var en opera-fejl.

http://pedalo.dk/thailand/