[firefox] bug ved visning af flash?
Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 12-02-04 20:41

Hej,

Jeg fået opdaret min Firebird til Firefox
Den spiller osse bare alt for fedt.
Dog er jeg bange for at jeg er stødt på et bug.
Flash bliver tilsyneladende vist ovenover scroll bars.
Jeg har smidt et screen dump i dk.binaer.

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-02-04 22:08

Thomas Damgaard Nielsen skrev:

> Dog er jeg bange for at jeg er stødt på et bug.
> Flash bliver tilsyneladende vist ovenover scroll bars.

Har du et link til en eller flere sider hvor problemet opstår?

> Jeg har smidt et screen dump i dk.binaer.

Hvis jeg skal kigge på det, må du komme med et messageID - eller
endnu bedre, lægge det på en webserver.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 12-02-04 23:00

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:
> Har du et link til en eller flere sider hvor problemet opstår?

Fremgår af mit screen dump.

> Hvis jeg skal kigge på det, må du komme med et messageID - eller

Er ikke helt klar over hvordan jeg får fat i messageid'et.
Men den er sendt kl 20:42 og har emne "vedr. muligt bug i Mozilla
Firefox 0.8?".

> endnu bedre, lægge det på en webserver.

Har jeg ikke p.t. mulighed for.

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-02-04 23:24

> Er ikke helt klar over hvordan jeg får fat i messageid'et.

Jeg ved ikke hvordan man får Thunderbird til at vise headers, men
prøv at se om der ikke er et menupunkt eller en knap der slår
headervisning til og fra.

I headeren finder du en linje der starter med MessageID - her er
den fra dit foregående indlæg:

Det er sådan set nok at sende linjen som den står der, men det er
en god ide at lave følgende lille ændring:

Link til indlæg: <news:402BF767.2080107@peps.dk>.

Der er sat "news:" ind foran selve messageID'et - det gør det til
et klikbart link i mange programmer.

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 12-02-04 23:55

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> I headeren finder du en linje der starter med MessageID

Tak for det.

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-02-04 00:24

Thomas Damgaard Nielsen skrev:

Hvad er problemet? Jeg kan ikke se hvad der går galt.

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 13-02-04 08:06

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Hvad er problemet? Jeg kan ikke se hvad der går galt.

Flash bliver tilsyneladende vist ovenover scroll bars.
Se reklamen ude til højre.

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 13-02-04 17:45

Thomas Damgaard Nielsen wrote:

> Flash bliver tilsyneladende vist ovenover scroll bars.
> Se reklamen ude til højre.

Kan du stadig se det?

Mvh
Thomas Damgaard

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 13-02-04 22:47

> Kan du stadig se det?

O.k. - jeg kan se problemet. Men jeg kan ikke genskabe det her. Er
der flere adresser hvor det opstår?

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 15-02-04 23:10

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> O.k. - jeg kan se problemet. Men jeg kan ikke genskabe det her. Er
> der flere adresser hvor det opstår?

Hmm...
Nej. Det ser det ikke ud til.
Kan self. være noget på tv2's site som foresager det.

Mvh
Thomas Damgaard