Rockerne på DVD
Fra : Fax_Modem

Dato : 14-02-04 10:36

Hejsa

Nogen der ved hvornår vi genopfriske bekendtskabet med Baune, Glen og Per
fra Rockerklubben "Svinene" på DVD?

mvh.
Jesper

Fra : PerX ...

Dato : 18-02-04 21:24

In article <c0kq5s$gi6$1@news.cybercity.dk>,
jtm.NOSPAMandersen@get2net.dk says...
> Hejsa
>
> Nogen der ved hvornår vi genopfriske bekendtskabet med Baune, Glen og Per
> fra Rockerklubben "Svinene" på DVD?

Det gør aldrig!

Fra : Thomas

Dato : 19-02-04 15:46

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <c0kq5s$gi6$1@news.cybercity.dk>,
> jtm.NOSPAMandersen@get2net.dk says...

Per

> Det gør aldrig!

Nå? Hvordan kan du lige udtale dig så skråsikkert??

Så vidt jeg husker, var der en fyr herinde fra, der skrev at han havde
snakket
med Simon Kvamm (Baune) - Som kunne fortælle at de var ved at forberede
en DVD udgivelse med alle afsnittene af Rockerne...
Så mon ikke den dukker op engang, i den nærmeste fremtid...

Mvh. Thomas

Fra : ML-78

Dato : 19-02-04 16:23

Thomas skrev:

> [...]
> en DVD udgivelse med alle afsnittene af Rockerne...
> Så mon ikke den dukker op engang, i den nærmeste fremtid...

Det blev også nævnt efter sidste afsnit af Rockerne, at der ville komme
en DVD, men ikke noget om hvornår.

ML-78

Fra : Peter Heide

Dato : 19-02-04 20:31

Jeps. Det var mig. Den kommer til foråret er det seneste info
jeg har fået/fundet. Skulle have været ude i feb/marts.

Fra : PerX ...

Dato : 19-02-04 21:59

In article <4034cc9b$0$27365$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
thomas.elbo@REMOVEmail.dk says...

> "PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Per

(jeg glemte "vi")

> Nå? Hvordan kan du lige udtale dig så skråsikkert??

For jeg syntes de er skrækkelige og kunne aldrig drømme om at købe en
DVD med dem - så "vi genopfrisker intet der *G*

> Så vidt jeg husker, var der en fyr herinde fra, der skrev at han havde
> snakket
> med Simon Kvamm (Baune) - Som kunne fortælle at de var ved at forberede

Kvalm?

> en DVD udgivelse med alle afsnittene af Rockerne...
> Så mon ikke den dukker op engang, i den nærmeste fremtid...

Sikkert, de bliver jo ved med at vise noget med dem, så nogen kan
åbenbart lide dem. Så den kommer sikkert :)

Fra : Peter Heide

Dato : 19-02-04 22:25

> Sikkert, de bliver jo ved med at vise noget med dem, så nogen kan
> åbenbart lide dem. Så den kommer sikkert :)

nemlig

Fra : sniper_Nolight

Dato : 20-02-04 12:12

> Kvalm?

det vil han sikkert tage som en kompliment! - Baune er afsindigt morsom!...
og somme tider ganske kvalm og det er på den gode måde... lad mig lige
tilføje: Hans band Nephew har lavet et nummer der hedder movieclip som er
rigtigt godt - bare lige til dem der ikke ved det - jeg vil ihvert fald
tjeke deres kommende cd ud.
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Keysergracht

Dato : 26-04-04 13:37

Den udkommer til sommer om ikke ret lang tid i hvert fald.... det sagde
de i sidste afsnit af rockerne....

http://www.kandu.dk/