GD-lib bianry source
Fra : Brian Emilius

Dato : 14-02-04 09:18

Hej NG
Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde en binary GD-lib til windows (xp)?
Evt. også lige skrive en kort installationsvejledning...

Venlig hilsen
Brian Emilius
www.emilius.dk

Fra : Andreas Haugstrup Pe~

Dato : 14-02-04 10:23

"Brian Emilius" <brian@spam.emilius.dk> wrote in

> Er der nogen der ved, hvor jeg kan finde en binary GD-lib til windows
> (xp)? Evt. også lige skrive en kort installationsvejledning...

Hvis du bare skal bruge det i forbindelse med PHP kan du bare downloade en
ny version af PHP. GDlib følger med fra version 4.3 og op (tror jeg det
er).

--
Personal: <http://www.solitude.dk>
File Thingie - PHP File Manager <http://www.solitude.dk/filethingie/>

Fra : Brian Emilius

Dato : 14-02-04 17:05

Andreas Haugstrup Pedersen wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
> Hvis du bare skal bruge det i forbindelse med PHP kan du bare downloade en
> ny version af PHP. GDlib følger med fra version 4.3 og op (tror jeg det
> er).

Hm... Jeg har prøvet at køre gd_info(); men den returnerer fatal error
undefined function. Jeg kører med php4.3.4...

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dan Molberg

Dato : 14-02-04 17:48

In news:c0lgv4$87k$1@sunsite.dk,
Brian Emilius <brian@nospam.emilius.dk> typed:
> Andreas Haugstrup Pedersen wrote in
> dk.edb.internet.webdesign.serverside.php:
>
> Hm... Jeg har prøvet at køre gd_info(); men den returnerer fatal error
> undefined function. Jeg kører med php4.3.4...
Har du gjort den den ulejlighed at læse manualen? f.eks
http://dk.php.net/manual/en/ref.image.php under "Installation"

--
MVH Dan Molberg
http://beyond.repair.dk/