Star Wars dvd - original version
Fra : Dennis Sørensen

Dato : 14-02-04 01:28

Hejsa.

Ja, som ventet (frygtet) kommer SW desværre kun i 'special editions', men
har heldigvis stadig de originale på laserdisc.

Vil dog gerne ha' originalerne på dvd, og vil høre, om nogen har et link
til, hvor man kan købe de uautoriserede dvd'er ?

Mvh, Dennis

Fra : Martin Møller

Dato : 14-02-04 11:49

Du mener piratkopier? Kan du da ikke bare spille dem over på dvd selv?

Martin

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-02-04 11:52

Martin Møller wrote:
> Du mener piratkopier?

Naturligvis.

> Kan du da ikke bare spille dem over på dvd selv?

Fra hvad?

Det dvd'er der var i omløb på et tidspunkt, var rippet fra Laserdisk. De
havde vist AC3 (Dolby Digital) og naturligvis et væsentligt bedre
billede end VHS-versionerne. Derfor ville det være interessant at have
dem på DVD. Især nu hvor de ikke bliver udgivet officielt.

/David

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 14-02-04 14:59

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> skrev:

> Fra hvad?

Jeg ved ikke, hvad du vil gøre men Dennis har jo de originale
laserdiscs.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 14-02-04 15:13

Morten Bjergstrøm wrote:

> Jeg ved ikke, hvad du vil gøre men Dennis har jo de originale
> laserdiscs.

Nåja, my bad.

Men jeg ville nu ikke helt vide hvordan det skulle gøres bedst muligt.
Hvis jeg fandt et sted hvor jeg kunne købe bootleg-dvderne, ville jeg
gøre det.

/David

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 14-02-04 15:28

> Nåja, my bad.
>
> Men jeg ville nu ikke helt vide hvordan det skulle gøres bedst
> muligt.

Næh jeg ved det heller ikke.

> Hvis jeg fandt et sted hvor jeg kunne købe
> bootleg-dvderne, ville jeg gøre det.

De kan formentligt findes på EBay.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Avalanche

Dato : 15-02-04 08:53

> De kan formentligt findes på EBay.
>
> --
> Morten http://miljokemi.dk

Er også set et par gange på www.qxl.dk

/Bo

Fra : HC

Dato : 15-02-04 09:33

> [...]
>
> Vil dog gerne ha' originalerne på dvd, og vil høre, om nogen har et link
> til, hvor man kan købe de uautoriserede dvd'er ?

Jeg har dem da på dvd ( de orginale ) men hvor de kan købes ved jeg ikke
jeg købte dem her på nettet, men har da overvejet at sælge dem til fordel
for de nye.................
Mine er med fine dvd omslag og dolby digital 5,1 lyd. men om de er
overspillet fra laserdisk ved jeg ikke.
Det er NTSC udgaver.

Mvh Hans

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 15-02-04 10:31

HC escribió / skrev

> Mine er med fine dvd omslag og dolby digital 5,1 lyd. men om de er
> overspillet fra laserdisk ved jeg ikke.

Det er de nok. JEg kan ikke forestille mig hvilket andet medium de
skulle komme fra.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Morten Bowman

Dato : 15-02-04 11:15

On Sun, 15 Feb 2004 09:33:28 +0100, "HC" <h@ns.dk> wrote:

> [...]
>for de nye.................
>Mine er med fine dvd omslag og dolby digital 5,1 lyd. men om de er

Hvis kvaliteten er iorden, er jeg bestemt interesseret )

Morten Bowman
mortensnabelabowmanpunktumdk

Fra : Jim Andersen

Dato : 17-02-04 11:33

Dennis Sørensen wrote:

> Vil dog gerne ha' originalerne på dvd, og vil høre, om nogen har et
> link til, hvor man kan købe de uautoriserede dvd'er ?

Jeg købte (og solgte) mine i dk.marked.privat.tv+video.dvd

/jim