Skærme
Fijala 3554
Bedste TFT-skærm til 4500??
Fra : Willow

Dato : 14-02-04 00:19

Sorry....Skal kunne bruges til det hele....(Spil, Word, Billeder)

Fra : Janner

Dato : 14-02-04 14:14

"Willow" <willow@stofanet.dk> wrote in message
> Sorry....Skal kunne bruges til det hele....(Spil, Word,

Prøv dog læse 4 indlæg ned ???????????

Fra : Willow

Dato : 14-02-04 17:16

"Janner" <ask@me.not> wrote in news:402e1f13$0$157
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> "Willow" <willow@stofanet.dk> wrote in message
>
> Prøv dog læse 4 indlæg ned ???????????

Hvis du ikke har noget at sig, så hold dog KÆFT!!!!

Willow..

Fra : Janner

Dato : 15-02-04 02:49

> Hvis du ikke har noget at sig, så hold dog KÆFT!!!!
>
> Willow..

5 Indlæg ................

Fra : Mads Stetter

Dato : 15-02-04 13:27

Willow wrote:

> Hvis du ikke har noget at sig, så hold dog KÆFT!!!!
>
> Willow..

Ha ha... Sidder og griner af din hidsighed!

Læs dog lidt i gruppen og søg lidt rundt på egen hånd! Du får ikke mange til
at hjælpe dig med den start på dagen!

Bah buh

MVH Mads Stetter
RF400R Gi' den gaaas

Fra : Janner

Dato : 15-02-04 15:01

> Ha ha... Sidder og griner af din hidsighed!
>
> Læs dog lidt i gruppen og søg lidt rundt på egen hånd! Du får ikke mange
> [...]

Nej netop he he ..... måske PMS syndrom

Hygge

Jan
CBR929RR Gir snart gas

Fra : Willow

Dato : 15-02-04 15:45

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Læs dog lidt i gruppen og søg lidt rundt på egen hånd! Du får ikke
> mange til at hjælpe dig med den start på dagen!

Det har jeg også.....Jeg ville jo ikke spørge hvis jeg havde fundet hvad
jeg søgte....Vel!!!!

Willow..

Fra : Thomas Hansen

Dato : 17-02-04 07:07

> Det har jeg også.....Jeg ville jo ikke spørge hvis jeg havde fundet hvad
> jeg søgte....Vel!!!!
>
> Willow..

Spis nu din kiks og gå så ud og leg.

/Thomas