De tabte Brysters erotik
Fra : Peter Jensen

Dato : 14-02-04 00:11

Jeg drømmer tit om kvinders bryster og om hvor skønt det ku være at ligge
som en lille baby og sutte på brystet.
Imidlertid strander fantasien på den kendsgerning, at de fleste kvinder ikke
kan udstå mænd med ødipus komplekser. Nu er det jeg tænker ved man hvor
mange mænd der er fascineret af tanken om at dige på kvindens bryster.

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 14-02-04 08:53

"Peter Jensen" <555noway@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> som en lille baby og sutte på brystet.
> Imidlertid strander fantasien på den kendsgerning, at de fleste kvinder

Jeg kender en der ikke harnoget imod det.

> Nu er det jeg tænker ved man hvor
> mange mænd der er fascineret af tanken om at dige på kvindens bryster.

Det kan da være meget sjovt en gang imellem.

Lars

Fra : Fluffi

Dato : 14-02-04 10:26

Hej Peter

> Jeg drømmer tit om kvinders bryster og om hvor skønt det ku være at ligge
> som en lille baby og sutte på brystet.

Åhhja, det er bare skønt. Der skal dog helst ikke komme noget ud. Jeg kan
ikke forestille mig at det smager særlig godt.
Men at ligge hos en kvinde og sutte på hendes bryster mens hun kærligt aer
mit hår eller nusser mig i nakken - det er en drøm der gerne må være
virkelighed hver dag!

> Imidlertid strander fantasien på den kendsgerning, at de fleste kvinder
ikke
> kan udstå mænd med ødipus komplekser.

Øhh, jeg har hørt ordet "ødipus" før, men kan ikke lige huske hvad det
betyder. Er du rar at forklare?

> Nu er det jeg tænker ved man hvor mange mænd der er fascineret af tanken
om at dige på kvindens bryster.

Du kan roligt tælle mig med ;)
Og jeg tror der er mange flere af os på www.bledreng.dk

Fluffi

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 14-02-04 10:53

"Fluffi" <NO_SPAM_fluffi@diaper.dk_NO_SPAM> skrev i en meddelelse

> Øhh, jeg har hørt ordet "ødipus" før, men kan ikke lige huske hvad det
> betyder. Er du rar at forklare?

Iflg. Gads lille Leksikon fra 1995 er et ødipuskompleks en freudiansk
betegnelse for en drengs ubevidste seksuelle binding til moderen og deraf
følgende had til og dødsønsker over faderen. Det svarer vel til et seksuelt
begær efter sin mor.

Ødipus er iflg. samme leksikon en græsk sagnkonge, som iflg. en spådom
skulle dræbe sin far og gifte sig med sin mor. Det skete også, uden han var
klar over, det var hans forældre, hvorefter han åbenbart gennemborede sine
øjne af sorg.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 17-02-04 17:13

Fluffi wrote:
> Hej Peter

> Åhhja, det er bare skønt. Der skal dog helst ikke komme noget ud. Jeg
> kan ikke forestille mig at det smager særlig godt.

Det smager skam udmærket, men er mere fedende end komælk!

MVH
Henning

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 17-02-04 22:08

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det smager skam udmærket, men er mere fedende end komælk!

Det er det rene sukkervand

Lars

Fra : nusle

Dato : 14-02-04 14:37

"Peter Jensen" <555noway@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> kan udstå mænd med ødipus komplekser. Nu er det jeg tænker ved man hvor
> mange mænd der er fascineret af tanken om at dige på kvindens bryster.

Fjern baby og die - så ville mange kvinde da sikkert
synes det var dejligt.

Nu har intimt samvær af enhver form, for mig, intet
med babyer at gøre. Og ligefrem at skulle have mælk
i brysterne, fordi ens partner kan lide at die (med
deraf følgende mælkeskjolder på bluserne, bryst-
spændinger, evt. betændelsestilstande i kirtlerne,
sprunkne brystvorter mm.), der tror jeg de fleste
ville stå af.

mange hilsner
nusle

Fra : Peter Jensen

Dato : 14-02-04 19:53

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Hej,

> ikke
>
> Fjern baby og die - så ville mange kvinde da sikkert

Nu var det bare en sproglig formulering, for at illustrere at jeg tænder på
bryst og sutning af samme.

> [...]
> spændinger, evt. betændelsestilstande i kirtlerne,
> sprunkne brystvorter mm.), der tror jeg de fleste

Igen, du tager hele for bogstaveligt, jeg tænder på en kvinde og ikke et par
bryster alene.
Men det store spørgsmål er at årsagen til brystfikseringen er det at vi ikke
fik nok bryst som børn, utvivlsomt.
Men hvad gør piger der heller ikke fik bryst nok. Får de afløb for trangen
til at sutte, ved sutte på mændenes ??.
Er der nogen sexologer der har undersøgt dette fænomen.

Fra : PerX ...

Dato : 15-02-04 22:52

In article <402e6e77$0$95077$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
555noway@hotmail.com says...
> Men det store spørgsmål er at årsagen til brystfikseringen er det at vi ikke
> fik nok bryst som børn, utvivlsomt.

Ikke nødvendigvis, bryster kan vel også være udtryk for moderlighed.
Tryghed sikkert.

Fra : nusle

Dato : 22-02-04 10:22

"Peter Jensen" <555noway@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nu var det bare en sproglig formulering, for at illustrere at jeg tænder

> bryst og sutning af samme.

Jeg synes så, at det var en noget uheldig sproglig formu-
lering.

> Igen, du tager hele for bogstaveligt,

Jeg tager ord for pålydende, særligt når der ikke er andet
at forholde sig til.

> Men det store spørgsmål er at årsagen til brystfikseringen er det at vi
ikke
> fik nok bryst som børn, utvivlsomt.

Det tror jeg næppe - hvis man har overlevet det stadie, hvor
fødekanalen var amning/flaske, så har man suttet nok til at
det har tjent sit formål.

Det er vel bare dejligt - både fysisk og psykisk at føle sig
nært forbundne, og så er der jo heldigvis mange måder
dette kan gøres på, hvoraf det at lege med sin kvindes
bryster er en af dem.

> Men hvad gør piger der heller ikke fik bryst nok. Får de afløb for trangen
> til at sutte, ved sutte på mændenes ??.

Hmmm... sutter man egentlig på en pik? Sådan rent bog-
staveligt?

> Er der nogen sexologer der har undersøgt dette fænomen.

Aner det ikke.

mange hilsner
nusle

Fra : Henning

Dato : 17-02-04 17:16

nusle wrote:
> "Peter Jensen" <555noway@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Hej,

> Fjern baby og die - så ville mange kvinde da sikkert
> synes det var dejligt.

Og mange kvinder bliver forskrækkede over at opleve,
det kan virke seksuelt ophidsende at give deres baby bryst.

MVH
Henning

Fra : nusle

Dato : 22-02-04 10:13

"Henning" <h2m@fjern dette.madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Og mange kvinder bliver forskrækkede over at opleve,
> det kan virke seksuelt ophidsende at give deres baby bryst.

Mange kvinder bruger ikke deres logiske sans

Det er dejligt at blive berørt, nusset og nappet i brysterne,
hvordan kan det så komme som en overraskelse, at det
også _kan_ opleves sådan, når man ammer.

Når det er sagt/skrevet, så er amning psykologisk en
helt anderledes situation, og dertil kommer at mens man
har mælk i brysterne reagerer brysterne også anderledes
på stimuli. Hvor de under normale omstændigheder bliver
hårde af lyst ved berøring/stimuli (eller kan blive det), får
berøring mælken til at løbe til ved amning. Så det er be-
stemt langt fra alle og langt fra altid kvinder oplever noget
seksuelt i forbindelse med amning - men at det _kan_ ske,
at man reagerer sådan, det er da logisk.

mange hilsner
nusle

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-02-04 17:29

Peter Jensen wrote:

> [...]
> kvinder ikke kan udstå mænd med ødipus komplekser. Nu er det jeg
> tænker ved man hvor mange mænd der er fascineret af tanken om at dige

Jeg tror s'gu de fleste kvinder vil være friske. Alt efter hvor baby-agtigt
man opfører sig.

Mark

Fra : Henning

Dato : 17-02-04 17:12

Peter Jensen wrote:

> [...]
> kvinder ikke kan udstå mænd med ødipus komplekser. Nu er det jeg
> tænker ved man hvor mange mænd der er fascineret af tanken om at dige

Jeg aner ikke hvor mange mænd der tænder på at dige en kvinde,
men jeg har da ikke ladet changsen gå fra mig, de gang mine
partnere har leveret mælk til babyerne, men tændt på det har jeg
aldrig gjort, det er mere i form af at det var sjovt, når nu babserrne
alligevel løb i stride strømme når vi dyrkede sex

MVH
Henning