T68 og Jabra BT200, jeg kan ikke finde ud ~
Fra : Peter @ Team-PsHdO

Dato : 13-02-04 21:52

Hej.

Jeg har et Jabra BT200 som fungere fint til min Siemens S55, det er dejligt
nemt at bruge, man kan eks. lave "løft rør" funktionen ved at trykke på
headset knappen.....

Nå men, jeg har nu lige fået fat i en BT dongle, og har fået min T68i til at
fungere som fjernbetjening af bl.a. Winamp, og det er ret smart, så nu vil
jeg bruge min T68i igen og lægge S55´eren på hylden.....

Men T68i´eren driller mig gevaldigt:
· Den taber kontakten til headsettet.
· Rækkeviden af den trådløse forbindelse er meget kortere end den er på
S55´eren.
· Jeg kan tit ikke få kontakt til T68i når jeg trykker på headset knappen
for at sige hvem den skal ringe til.
(Når det fungere er den langt bedre til at forstå hvad man siger end
S55´eren er !)
· Det er forskelligt hvor den sender et indgående opkald hen, dvs. om det
kommer til headset eller telefonen, og det er svært at styre det selv.
Alt i alt er det ret svært at få den til at fungere rigtigt med BT200, hvad
er det jeg misforstår ??
Jeg tænker at der må være et eller andet jeg går galt af, en eller anden
fejl opsætning, eller en eller anden måde jeg bruger det forkert på.
Jeg har prøvet en del forskellige indstillinger i telefonen syntes jeg, men
ingen af dem fungerede ordenligt......

Min T68i køre med nyeste firmware (tror jeg), det er ihvertfald den der v8
version, med 12-14 spil osv......

Skal jeg bare acceptere at T68i´eren ikke er ret god til bluetooth headset,
og så bruge min S55´er i stedet ?
Så kan T68i´eren blive fuldtids fjernbetjening.....

--
Hilsen // Regards
Peter @ Team-PsHdO