Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
vcd multisession
Fra : Anders pedersen

Dato : 13-02-04 21:41

Er det muligt at lave en vcd fra to forskelige programer.
Som foreksembel

at lave thumbals og alm. billedvisning i nero samt at lave dias showet i et
andet program. Som så sættes sammen til en menu.

hvis ja hvordan

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Kenneth K.

Dato : 13-02-04 21:58

Anders pedersen wrote:
> [...]
>
> at lave thumbals og alm. billedvisning i nero samt at lave dias
> showet i et andet program. Som så sættes sammen til en menu.

Du har støv på din CCD eller et af dine objektiver er ridsede.

Mvh,
Kenneth

Fra : Anders pedersen

Dato : 14-02-04 12:03

On Fri, 13 Feb 2004 21:40:44 +0100, Anders pedersen wrote:

> [...]
>
> at lave thumbals og alm. billedvisning i nero samt at lave dias showet i et
> andet program. Som så sættes sammen til en menu.

Da jeg ikke har fået nogle ordenlige svar er det ikke muligt

--
Med venlig Hilsen
Anders B Pedersen

Fra : Edmund

Dato : 15-02-04 05:55

Anders pedersen skrev:

> Da jeg ikke har fået nogle ordenlige svar er det ikke muligt

Hvad er forskellen på alm. billedvisning og et dias show
Med alm. billedvisning der ligger billerne hver for sig på cd´en
Og med dias show der ligger alle billerne i en dat fil på cd´en
Er det sådan det hænger sammen ?
Du kan måske flække noget sammen ved at lave et CD- image med de to
programmer. og så trække data ud med f.eks IsoBuster og så lave en alm.
data cd, hvor det så er DVD´en alm. menuvælger der tager over

Eller du kan måske tage dat filen fra dias showet og trække ind i Nero
når du laver billed CD.

Men det kommer vel også an på hvad din DVD afspiller kan.
F.eks er der mange / en del, der ikke kan læse en menu når der drejer
sig om film vcd.

Prøv i disse grupper, alt efter spørgsmålet, jeg ved ikke lige hvad der
er tilladt hvor se www.usenet.dk

dk.edb.hardware.drev.cd-rom
dk.teknik.dvd
--