? vdr. Nokia 3310, kabel og Phone Manager.
Fra : L

Dato : 13-02-04 20:10

Hej.

Jeg har en Nokia 3310 mobil og et kabel til com porten.
Den virker fint med Nokia Logo Manager programmet, jeg har så hentet Demo af
Oxygen Phone Manager til test, men den vil ikke "finde" telefonen.

Nogen der ved om der skal bruges et andet kabel ?
Jeg kan se at i LogoManager kobler den på med DAU-9P/MBUS, i Oxygen kan man
vælge DAU-9P/FBUS (ikke MBUS) er det mon problemet fordi mit kabel kun er
til MBUS eller er der andet i vejen mon ?
Og hvor køber man et "FBUS" kabel hvis det er det der skal til ?

Takker
LZ

Fra : L

Dato : 13-02-04 20:31

Og hvis jeg kun skulle være i besiddelse af et MBUS kabel, kan man så lave
den om til FBUS ved at lodde ledningerne anderledes mon ?

LZ

Fra : L

Dato : 13-02-04 20:47

Never mind....

Nysgerrig som jeg er, så åbnede jeg "stikket" på kablet som man sætter under
batteriet og fandt ud af at en ledning var røget af lodningen.
Og med den sat på igen så virker den også på Oxygen. Sjovt at den virkede
til Logo Manager

Hej Hej