Coppi fortæller
Fra : Annie Ovesen

Dato : 23-04-01 20:08

Hej allesammen.
Jeg er en Rottweiler på 3,5 år.

Jeg har ikke lært at sktive endnu,så mor skriver for mig.

Jeg er fuldstændig overbevist om st jeg er kongen her i området,derfor går
jeg rundt med halen højt løftet og tror jeg er noget.

Min mor griner af mig,så det er måske også derfor jeg gør det.Jeg har nemlig
fundet ud af at hun synes en del af de ting jeg gør er rigtig sjove.

Jeg er snotforkælet,især af min mor.Jeg sover faktisk ved siden af hende
hver nat,vel ogg mærke i min egen seng.
Som så heldigvis står så højt oppe at jeg lige kan slaske en pote op til
mor,hvis jeg trænger til kontakt.

Min mor siger at Rottweiler hanhunde er nogle piveunger når det kommer til
stykket.Det fornærmer mig lidt.

Mor har sagt at når vi nu har fundet denne her nyhedsgruppe,så kan vi godt
skrive lidt om mine bedrifter en gang imellem.

Det bedste jeg ved er at komme til træning i hjemmeværnet.

Det næstbedste er at gå tur eller køre bil eller få mad eller få kødben
eller at blive kælet for eller at få ros.

Det med at få ros , det er jeg rigtig glad for.Jeg har fundet ud af at hvis
jeg hopper op på et eller andet så får jeg ros.Så derfor hopper jeg op på
alt hvad jeg kan finde ,kigger så på mor og forventer at blive rost til
skyerne,det gør hun som regel også.

Jeg kan også køre traktor,så sidder jeg i skovlen på frontlæsseren,og de
kører ligeså stille med mig.Så får jeg også ros.

Nå jeg ligger og tænker på tyggeben,så jeg slutter nu.

Kommentarer modtages gerne.

Hilsen Coppi.

Fra : Kosmonauten

Dato : 23-04-01 22:26

Hej Coppi & Co.
Ja de er nu søde disse "mennesker" som tror at de har check på os ;c)
Jeg er efterhånden blevet god til drible med poterne henover tastaturet.
Jeg er af racen Laikanis Spacius Hulihækus som er det bedste fra Fomel1'eren
og Springer Spaniel.
(På ordinært dansk: Rumhund)
Jeg har efterhånden fået "trænet" mit menneske ret godt.
Jeg er nu ca. 17 mdr. gammel og er nu næsten færdig med "lømmel" alderen.

Jeg kan forstå at du er i "trøjen", gad vide om jeg skulle melde mig til
"Lottekorpset"? ;c)

Velkommen til dette fristed for hunde og deres ejere :c)
Med Netpotehilsen
Laika & Martin.
http://home13.inet.tele.dk/dinah

Fra : Annie Ovesen

Dato : 24-04-01 16:39

Hej Laika det var hyggeligt du lige svarede,jeg var også ret vild(det er jeg
lidt endnu) da jeg var på din alder.Jeg har en "kusine" på 10 mdr,hun var på
fereie her i marts,vi havde det rigtig sjovt.Selv om min storesøster på9 år
ikke synes hun var noget særligt.
Det er faktisk rigtig sjovt at være i trøjen,så det kunne du da plage din
far om,du har da lært at plage ikke?
Ellers kan du bare sige til,så skal jeg nok lære dig det.
Jeg lærte faktisk min kusine hvordan man tigger ved bordet.Tænk sig,det
havde hun ikke fået lært.
Hilsen Coppi