Install java på windows2000 pro
Fra : Michael Houmaark

Dato : 23-04-01 19:59

Hej med jer.

Jeg har sidet og syslet med at få installeret java på min maskine er der
nogen der har en dansk vejledning og de programmer jeg skal installere for
at få java installeret sammen med iss5 til windows 2000 pro kan ikke lige
overskue suns side.

PS et godt link er også ok

MVH
Michael

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 24-04-01 00:38

> [...]
> jeg skal installere for at få java installeret sammen med iss5 til
> windows 2000 pro kan ikke lige overskue suns side.

Hvad er det lige Java og IIS har tilfælles? Hvordan installere
"sammen med"? Kan du ikke bare installere JDK, og så bruge det til
at udvikle dine programmer?

--
Jakob Møbjerg Nielsen
jakob@dataloger.dk

Fra : Michael Houmaark

Dato : 24-04-01 13:53

Jeg tænkte Java til html
Men det er måske et andet sked henne jeg skal skrive om det

MVH
Michael

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-04-01 14:32

Michael Houmaark skrev:

>Jeg tænkte Java til html

Java er et programmeringssprog. HTML er et tekstmarkeringssprog.
Det er to helt forskellige ting, og du kan ikke omsætte det ene
til det andet.

Med Java kan man lave appletter. Det er små programmer.

HTML omfatter nogle koder som gør at appletter kan aktiveres på
en hjemmeside. Det har givet anledning til megen forvirring.

>Men det er måske et andet sked henne jeg skal skrive om det

Hvis du vil udvikle programmer, kan du skrive her.

Hvis du vil lave hjemmesider, er det i dk.edb.internet.webdesign
(med undergrupper).

--
Bertel

Fra : IB

Dato : 24-04-01 16:05

Det kunne jo også være at manden tænkte på JSP eller Servlets, men det har
jeg ikke så meget forstand på, men jeg skulle da mane at det var rimeligt
ontopic her i gruppen!!!

IB

Fra : Michael Houmaark

Dato : 24-04-01 17:17

Ok tak for hjælpen jeg skriver videre i dk.edb.internet.webdesign og ser
hvad der så sker Det kan jo ikke være det store der skal laves alle
brugerdet.

MVH
Michael

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 24-04-01 17:55

IB skrev:

>Det kunne jo også være at manden tænkte på JSP eller Servlets, men det har
>jeg ikke så meget forstand på, men jeg skulle da mane at det var rimeligt
>ontopic her i gruppen!!!

Det kan godt ske. Jeg er ikke rigtigt klar over hvad han vil. Men
hvis han vil have en hjemmeside til at afvikle noget kode, er det
et HTML-spørgsmål.

Hvis han vil havre hjælp til at lave koden, er det selvfølgelig
her.

--
Bertel