sikkerheds sele til hunde?
Fra : someone

Dato : 13-02-04 17:23

Findes der mon en sikkerheds sele til hunde og hvis ja så hvor?

Vores hund på 5 år som vi lige har overtaget - tror den skal sidde på skødet
af bilens fører og det går jo slet ikke - vi har ikke (endnu) fået den til
at opgive denne uheldige vane så derfor mit måske "dumme spørgsmål"

Vi kan ikke have et bur i bilen - dette ville jo ellers være løsningen.

Tak for evt. svar/hjælp.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 13-02-04 17:43

"someone" <ikke@nogen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at opgive denne uheldige vane så derfor mit måske "dumme spørgsmål"
>
> Vi kan ikke have et bur i bilen - dette ville jo ellers være løsningen.

Dem kan du næsten helt sikkert købe hos din dyrlæge.
Ellers har de dem på Aalborg Dyrehospital.

M.V.H.....Benny..

Fra : Camilla Panduro Knud~

Dato : 13-02-04 18:02

De har dem i faktisk alle dyrebutikker og i bl.a. Plantorama Zoo.

Hilsen Camilla

Fra : Slumfret

Dato : 14-02-04 10:34

"someone" <ikke@nogen.dk> wrote in message news:<402cf9fd$0$1634$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> Findes der mon en sikkerheds sele til hunde og hvis ja så hvor?

Ja - der findes sikkerhedsseler til hunde.
Jeg har set dem i flere forskellige størresler i fx. Maxi Zoo.

Slumfret & Hund

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 17-02-04 10:16

"someone" <ikke@nogen.dk> wrote in message
> Findes der mon en sikkerheds sele til hunde og hvis ja så hvor?

Ja, hos FDM, vi brugte dem inden vi fik stationcar.

--
mvh/rg. Christian
Her skulle der have stået