HJÆÆÆÆÆLP!
Fra : Bam-Bam DK

Dato : 13-02-04 17:01

Hej Gruppe!

Er der ikke en eller anden der kan nævne et atletikspil, i stil med de gode
gamle "Summer Games", men selvfølgelig en _meget_ nyere udgave.

Bam-Bam DK

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-02-04 17:09

"Bam-Bam DK" <wouldnt-you-like@to.know> wrote in message
> [...]
gode
> gamle "Summer Games", men selvfølgelig en _meget_ nyere udgave.

Blev du inspireret af en anden tråd?

Mikael

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 13-02-04 17:18

"Mikael Schøler" <mik_sREMOVE_CRAP@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> "Bam-Bam DK" <wouldnt-you-like@to.know> wrote in message

> gode

> Blev du inspireret af en anden tråd?
>
> Mikael

Ja, en lille smule :), og så tænkte jeg at det kunne være sjovt at sidde
med et sådant spil igen.

Bam-Bam DK

Fra : Christian Skau Peder~

Dato : 13-02-04 17:20

Det nærmeste, vil jeg tro, er Sidney 2000, altså et OL spil, mon ikke der
kommer et tilsvarende til OL 2004?

Mvh.
Christian

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 13-02-04 17:23

"Christian Skau Pedersen" <christiansp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det nærmeste, vil jeg tro, er Sidney 2000, altså et OL spil, mon ikke
der
> kommer et tilsvarende til OL 2004?
>
> Mvh.
> Christian

Det må jeg lige prøve at finde ud af.

Hvis der er andre bud, er de meget velkomne, men indtil videre tak!

Og for dælen, hvor går det dejligt hurtigt når man spørger i denne gruppe,
hvilket ikke er første gang jeg har oplevet her!

Bam-Bam DK

Fra : Zalza

Dato : 13-02-04 18:28

Skriv overskrifter, der beskriver dine indlægs indhold.
http://usenet.dk

/Zalza

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 14-02-04 11:52

"Zalza" <nospam@nospam.no> skrev i en meddelelse
> Skriv overskrifter, der beskriver dine indlægs indhold.
> http://usenet.dk
>
> /Zalza

Skal jeg nok huske fremover :)

Bam-Bam DK

Fra : Mikael Schøler

Dato : 14-02-04 17:55

> Skal jeg nok huske fremover :)
>
> Bam-Bam DK

Ja det går jo ikke vi har sådan nogle nybegyndere til at hærge
nyhedsgrupperne

Mikael

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 15-02-04 12:47

> "Bam-Bam DK" <wouldnt-you-like@to.know> wrote in message

> Ja det går jo ikke vi har sådan nogle nybegyndere til at hærge
> nyhedsgrupperne
>
> Mikael

Arh, nybegynder vil jeg ikke kalde mig, har ca. 3 år på bagen i NG'erne,
men må indrømme at jeg ikke rigtig har gidet sætte mig ind i reglerne for
Usenet. Har bare haft indstillingen at med den almindelige medmenneskelige
respekt, som der helst skal udøves i samfundet, så kan man heller ikke gå
helt forkert i en NG.

Bam-Bam DK

Fra : Mikael Schøler

Dato : 15-02-04 22:41

> [...]
> respekt, som der helst skal udøves i samfundet, så kan man heller ikke gå

*argh* Se nu den smiley for hulen

Mikael - som har set dig hist og pist, såvel dansk som engelsk :)

Fra : Bam-Bam DK

Dato : 16-02-04 09:52

> [...]
NG'erne,

> *argh* Se nu den smiley for hulen
>
> Mikael - som har set dig hist og pist, såvel dansk som engelsk :)

Okay Okay, har set den nu!!!
Var bare lidt sløv!

Bam-Bam DK