Kunstner??
Fra : Michael Nørgaard

Dato : 13-02-04 16:06

Hejsa,

Søger navnet på en sangerinde/gruppe

Nummeret hedder - vil jeg tro - Wild horses, der synes i hvert fald sådan
gentagende gange

Stilen er ret stille med akustisk guitar og en relativ lys kvindestemme.
Nogen har foreslået Cowboy Junkies, men det mener jeg nu ikke.

Er der nogen der har foreslag - ellers må jeg jo lige finde lidt mere tekst
((o;

vh
Michael

Fra : Morten H.

Dato : 13-02-04 16:27

Michael Nørgaard skrev:

> [...]
> Nogen har foreslået Cowboy Junkies, men det mener jeg nu ikke.
>
> Er der nogen der har foreslag - ellers må jeg jo lige finde lidt mere tekst

Er det et nyt nummer?

Ellers leder det unægteligt tankerne hen på The Sundays. Det med
akustisk guitar og lys kvinde vokal. Men det nummer er fra starten af
halvfemserne.

Morten

Fra : Michael Nørgaard

Dato : 13-02-04 17:02

Jamen, det er jo lige nøjagtig hvad det er...
Mindsandten et gammel Stones nummer ser jeg jo nu

Thanx,
Michael