Tørkost / Vådkost
Fra : Ivan Gregersen

Dato : 13-02-04 15:35

Hjælp min mco vil ikke have vådkost ,,
Jeg prøver stadig men han slikker bare
sovsen af ,,,,er der andre der har oplevet dette...
Som tørkost bruger jeg RC-MCO så han får vel i grunden det han har brug for

Hilsen Ivan

Fra : Louise Viborg

Dato : 13-02-04 16:13

On Fri, 13 Feb 2004 15:35:15 +0100, "Ivan Gregersen"
<farspostbox@hotmail.com> wrote:

> [...]
>sovsen af ,,,,er der andre der har oplevet dette...
>Som tørkost bruger jeg RC-MCO så han får vel i grunden det han har brug for

Hej Ivan!
Hvad er det for noget vådfoder de får? Vores katte slikker også bare
på det hvis de får noget fra supermarkedet en enkelt gang, men de er
vilde med alt det "dyre" Men udover deres tørfoder som står fremme
til dem hele tiden, så laver vi får det emste deres vådfoder selv.
Fisk, oksekød eller lign.

Mvh. Louise
Katteri DK Shuno Zahra
Opdræt af Smukke Selvsikre Skovkatte
http://www.shunozahra.dk
Dejlig hunkilling til salg!
Nyt kuld ventes i uge 15!

Fra : Doris

Dato : 13-02-04 16:14

Mine gør det samme, men spiser alligevel det til sidst, når de opdager der
ikke kommer mere.
Hilsen Doris og de 8 katte der snart, æder mig ud af
huset ;)

Fra : Henrik Pedersen

Dato : 13-02-04 17:25

"Ivan Gregersen" <farspostbox@hotmail.com> writes:

> Hjælp min mco vil ikke have vådkost ,,
> Jeg prøver stadig men han slikker bare
> sovsen af ,,,,er der andre der har oplevet dette...

Ja mon ikke...
Anastacia og hendes forgænger Melissa vaskede også bare sovsen af, det
skete dog at der smuttede et par enkelte boller med også, sådan på et
senere tidspunkt...

> Som tørkost bruger jeg RC-MCO så han får vel i grunden det han har brug for

Ja det burde man da mene, Anastacia får også RC MCO og så Hills Oral
care oveni ca 50/50 og bortset fra at hun her i mørkeperioden var i
gang med at anlægge en stor B-skål delle, som dog efterhånden er
svundet ind til en stor A-skål delle så var/er der ikke noget at klage
over der..

--
Med venlig hilsen & mIauu samt Miauu
Henrik & Anastacia samt Melissa fra regnbuebroen

http://misbamsen.dk posted with gnus Do not fear the penquin