Skærme
Fijala 3554
Sony SDM-HX73 - Godt køb ??
Fra : kfc

Dato : 13-02-04 13:18

Hey igen..

skal på den igen og købe ind .. ( desvære ikk til mig selv ) men har denne i kikkerten ??

så vil lige høre op på om der er nogen erfaringer med den ??

http://displaysbysony.com/display/model.jsp?pCode=LCD&pModelId=606&pMenu=Specs

kfc

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 16-02-04 05:32

Hejsa

> [...]
i kikkerten ??

> så vil lige høre op på om der er nogen erfaringer med den ??

Jeg har haft sådan én i knap 2 måneder, og jeg er fuldt ud tilfreds. Den
oser af kvalitet, og har
mange smarte funktioner, Jeg spiller ikke så meget, men den er ok til Unreal
osv.

Har du nogen mere direkte spørgsmål, skriver du bare til mig...

Venligst
Hans

Fra : kfc

Dato : 16-02-04 09:26

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> skrev i en meddelelse news:c0ph3l$20t$1@sunsite.dk...
> [...]
> oser af kvalitet, og har
> mange smarte funktioner, Jeg spiller ikke så meget, men den er ok til Unreal

oki.. men den skal ikke bruge til spil.. allerhøjeste 7 kabalen

mere til sufeing , office og sufing ..

> Har du nogen mere direkte spørgsmål, skriver du bare til mig...
oki takker... såå har jeg lige et..

regner med at smide den på en aopen fx5200 gfx kort.. men det er ikke fast endnu.. såå hvad har du af grafikkort ??

kfc

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 16-02-04 20:11

Hejsa

> oki.. men den skal ikke bruge til spil.. allerhøjeste 7 kabalen
>
> mere til sufeing , office og sufing ..

Okay det vil den i aller højeste grad være velegnet til.

> oki takker... såå har jeg lige et..
>
> regner med at smide den på en aopen fx5200 gfx kort.. men det er ikke fast
endnu.. såå hvad har du af grafikkort ??

Jeg har et Radeon 9600Pro, og benytter DVI.

Det var lidt af en satsning da jeg købte min, da jeg ikke kunne finde nogen
anmeldelser. Jeg syntes den har et lækkert design, og ikke mindst gode
specifikationer.

Venligst
Hans