Hvilken glæde !
Fra : Holm

Dato : 13-02-04 13:01

Hej NG

Sidste år måtte jeg finde et nyt hjem til min kære Border collie tæve , da
jeg ikke syntes at hun skulle bo i en lille lejlighed i byen , hun var vandt
til landet og store vider !

Jeg fandt en sød familie , som havde en gravhund og en border collie han ,
får og heste og børn ...og de boede på en dejlig gård .

Igår besøgte jeg hende så , for at se hvordan hun havde det ....og wow..hvor
blev jeg glad !
Hun stortrives og er en lykkelig hund ....hun havde fået 8 hvalpe , de
dejligste mest velafballancerede små glade individer ...!!
Jeg måtte virkelig forklare mig selv at jeg jo ikke kunne tage de 8
bedårende hvalpe med mig ...uha..de var søde !

Men jeg kunne tage hjem med stor glæde og tilfredshed , og en masse billeder
af de små ,..og have fred i sindet fordi jeg vidste at jeg havde handlet
rigtigt ..dejligt !

Så nu ved jeg hvor der er 8 ægte bordere til salg ..hvis nogen er
interreseret ...)

Hvor er det bare sundt at følge op på de ting man beslutter , og være med
til at holde øje med om alt går som det skal ...det letter hjertet !!

Mange hilsener
Holm

Fra : Brian Olesen

Dato : 13-02-04 18:56