Spil alá Pocket Tank online ??
Fra : Svend Emil

Dato : 13-02-04 12:47

Hejsa !

Er der nogen af her derude der kan fortælle mig om det er muligt at finde
spil lignende Pocket Tanks online ?

--
--- Svend Emil ---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-02-04 13:56

Svend Emil wrote:
> Hejsa !
>
> Er der nogen af her derude der kan fortælle mig om det er muligt at
> finde spil lignende Pocket Tanks online ?

http://www.scorch2000.com/

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Svend Emil

Dato : 13-02-04 15:15

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.scorch2000.com/

Ja, det er ganske vist online, men efter hvad jeg lige kan se, er der ikke
mulighed for at spille mod andre "levende" væsener (venner o.lign) ??
Måske udtrykte jeg ikke det første gang, men det er det jeg søger; "ægte"
multiplayer funktion online.
--
--- Svend Emil ---

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 13-02-04 18:17

Svend Emil wrote:
> [...]
> o.lign) ?? Måske udtrykte jeg ikke det første gang, men det er det
> jeg søger; "ægte" multiplayer funktion online.

Nååååååååååårh

Jeg troede du mente at man kunne spille spillet 'online', altså i en
browser.
Men jeg mener da at Scorched Earth 2000 har en multiplayer funktion..?
Har du prøvet det?

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Svend Emil

Dato : 14-02-04 09:37

> [...]
> browser.
> Men jeg mener da at Scorched Earth 2000 har en multiplayer funktion..?

Ja, og fra "sidemenuen" er det da kun muligt at tilføje computer modstandere
til sin kamp ??

--
--- Svend Emil ---