Nokia 6310i erfaringer ønskes
Fra : randi

Dato : 13-02-04 10:54

Hej

> Jeg overvejer at købe en Nokia 6310i som jeg bare skal bruge til alm.
> telefonbrug. Har du kendskab til fordele/ulemper ved denne telefon, så
> vil jeg gerne vide det inden jeg køber en.

mvh randi

Fra : Esben

Dato : 13-02-04 16:56

randi <ranner@sol.dk> wrote:

> Jeg overvejer at købe en Nokia 6310i som jeg bare skal bruge til alm.
> telefonbrug. Har du kendskab til fordele/ulemper ved denne telefon, så
> vil jeg gerne vide det inden jeg køber en.

Hvis du bare skal bruge en solid telefon med tri-band og Bluetooth, er
6310i efter min erfaring en solid slider der ikke går ned og også kan
tåle lidt "rusk". Få den dog firmwareopdateret hvis den ikke allerede er
det.

Den er ved at være en ældre model og temmelig dyr i betragtning af hvad
man får i en T610, men Nokias menuer er nu de bedste...

vh esben

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 13-02-04 19:03

On Fri, 13 Feb 2004 16:56:26 +0100, Esben wrote:

> man får i en T610, men Nokias menuer er nu de bedste...

Er de? Jeg kan dælme ikke finde rundt i Nokia's bøvlede menuer...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Michael Døj

Dato : 13-02-04 18:18

Hej Randi,

jeg har en Nokia 6310i som jobtelefon, og har altid
været meget tilfreds med den.
Jeg ved godt, at der i dag findes mange telefoner,
som kan meget mere end den, men her er de væsentlige
årsager til at jeg er glad for den:

Standbytid ca 10 dage. Jeg snakker i den ca. en time
om dagen.
Lydkvalitet, både for mig selv, og den jeg taler med.
Mulighed for at bruge mobilen som modem (i forbindelse med bærbar).
Bluetooth.
GPRS.

Alt i alt en god telefon, som jeg kun kan anbefale.

Med venlig hilsen
Michael Døj, Esbjerg

Fra : Søren Christensen

Dato : 14-02-04 13:57

"randi" <ranner@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

Jeg har en som job telefon og jeg snakker meget i den på arbejdet. Men på
trods af det
oplader jeg den somregel kun i weekenderne... En rigtig slider!

Venligst

Fra : Søren Engelbredt

Dato : 18-02-04 07:15

Har haft sådan en kal som arbejdstelefon i nogle år... og har haft en utal
af telefoner siden den måtte lade livet...

GOD TELEFON!!! ..

Kan anbefales .. men vær opmærksom på at den ikke produceres længere og
derfor er på vej ud af markedet!! samt at prisen er rimelig peberet.

se evt. på www.netget.dk

/ Søren. Vejle.
"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:402e1b03$0$27475$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...