Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Internetkøb - Tyskland?
Fra : Jens

Dato : 13-02-04 08:20

Hej NG

Jeg har tidligere spurgt specifikt til Buy-2000.de uden svar...

Har nogen mere generelle erfaringer, gode råd og evt. hints til pålidelige
og billige leverandører?

Går efter FujiFilm S7000Z.

Mvh
Jens

Fra : CP

Dato : 13-02-04 10:55

"Jens" <sjp.news@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> Jens
>
>Prøv at kigge på disse - jeg kender ikke deres digitale sortiment:

www.ravensburgerfotoversand.de/

www.internet-foto.de/

www.foto-oehling.com

www.fotobrenner.de

www.foto-erhardt.de/

www.versandhaus-foto-mueller.de/

www.foto-raake.de/

www.fotokoch.org

www.fotoversandwutz.de/

www.isarfoto.com

www.technikdirekt.de

mvh Carsten

Fra : Ivan Vogelius

Dato : 15-02-04 03:13

Jeg har benyttet http://www.technikdirekt.de adskillige gange. De er ikke
altid de allerbilligste, men nu ved jeg man får varen man bestiller osv. så
jeg foretrækker det typisk frem for at spare en hundredelap hos en ukendt
internetbiks.

Mvh Ivan

Fra : CP

Dato : 15-02-04 19:29

"Ivan Vogelius" <ihatespammers@respondtogroup.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> jeg foretrækker det typisk frem for at spare en hundredelap hos en ukendt

Hej Ivan og andre

Ingen af firmaerne nævnt i mit indlæg herover er ukendte bikse. Det er alle
velrenomerede og reelle firmaer - som i hvert fald kendes af seriøse, tyske
fotografer og en hel del seriøse danske fotografer med.

Men jeg forstår godt din skepsis. Digitalfotografiets udbredelse har nemlig
medført, at alle mulige mennesker inden for alle mulige brancher sælger alt
muligt incl. et bredt udbud af bras.

mvh Carsten

Fra : Ivan Storgaard Vogel~

Dato : 16-02-04 17:49

Hej Carsten

Min kommentar var ikke mindet på dit indlæg - selvom jeg godt kan se
det ser sådan ud.. Jeg refererede egentligt til ukendt for mig selv

Under alle omstændigheder fortrækker jeg lige at lave en google groups
søgning, og evt sende en forespørgsel til en gruppe som den
oprindelige spørger. Til gengæld har jeg endnu ikke haft et eneste
problem ved nethandel(banke banke) og jeg har efterhånden sparet en
ordentlig bunke penge på den måde.

Mvh Ivan

Fra : Gavin Tom Langkilde ~

Dato : 18-02-04 09:39

Ja jeg har lige købet S7000Z hos http://www.shopman.dk
men der er ikke danske manualer med, kun tysk! Ivan Vogelius