Hjemløse hunde
Fra : Brian Johansen

Dato : 13-02-04 00:20

Hej alle!

Findes der i DK en lignende forening/organisation som Kattenes Værn.
Altså en forening der tager sig af forladte og hjemløse hunde, indtil at der
kommer nogen som vil tage sig af dem?

Ikke fordi jeg skal af med min dejlige hund Det er blot af ren
interesse.

Venlig hilsen

Brian Johansen

Fra : Slumfret

Dato : 13-02-04 10:01

> Findes der i DK en lignende forening/organisation som Kattenes Værn.
> Altså en forening der tager sig af forladte og hjemløse hunde, indtil at der
> kommer nogen som vil tage sig af dem?

Hej,

Nu kender jeg ikke meget til organisationen Kattens Værn, men prøv at
kigge her - måske er det svar på dit spørgsmål?

http://www.dyrenes-beskyttelse.dk/

http://www.ddaa.dk/

http://www.danskdyrevaern.dk/

Hilsen
Slumfret & Hund

Fra : Holm

Dato : 13-02-04 12:51

"Brian Johansen" <kreativdtp(fjerndette)@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Findes der i DK en lignende forening/organisation som Kattenes Værn.
> Altså en forening der tager sig af forladte og hjemløse hunde, indtil at

Hej Brian ..

Jamen det gør der skam !
Dansk dyreværns internater , bla.
Jeg har selv arbejdet på et , og jeg oplevede at rigtig mange hunde fik
nogle gode nye hjem , og jeg hører af og til nyt fra disse hunde , og der
er heldigvis mange triste historier der ender godt alligevel !

Jeg havde engang en hund på internatet som kom retur hele tre gange , fordi
den ikke kunne trives , til sidst fik jeg den testet hos dansk blinde
samfund for at se om den ville egne sig til førerhund , og utroligt nok
fungerer den , den dag i dag som alletiders fører hund .
En virkelig dejlig historie !!

Hilsen Holm