Genvejstast til SMS
Fra : Steffen

Dato : 23-04-01 19:39

På min mobiltelefon (Ericsson A2618s ) er der en genvejstast, der fører
direkte til "Telefonbog / Find og kald op". Til almindeligt ringeri bruger
jeg imidlertid næsten kun min fastnet-telefon, mens jeg bruger min
mobiltelefon temmelig meget til SMS-beskeder. Det ville derfor være rart,
hvis der fandtes en mobiltelefon med en fast tast eller en genvejstast, der
førte direkte til "Meddelser / Afsend ny". På min Ericsson skal jeg bruge
6(!) tastetryk for at komme til denne menu. Det er lidt træls, synes jeg.
Steffen

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-04-01 19:55

Steffen skrev:

>Det ville derfor være rart,
>hvis der fandtes en mobiltelefon med en fast tast eller en genvejstast, der
>førte direkte til "Meddelser / Afsend ny".

På Siemens telefoner (C35i i hvert fald), der kan man definere hvad
venstre funktionstast skal bruges til. Jeg ved ikke, om man kan sætte
den direkte til at starte en ny besked, men den kan vist i hvert fald
sættes til at gå ind i SMS-menuen).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia og Siemens-telefoner - kontakt mig.
Har du en Ericsson, så mail mig hvilken, så finder vi nok ud af det.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-04-01 20:02

> På Siemens telefoner (C35i i hvert fald), der kan man definere hvad
> venstre funktionstast skal bruges til.

Og du kan gøre det samme med alle tallene.
Dvs tryk 5 og så har du en ny venstre funktionstast du kan definere..

--
Med Venlig Hilsen

Martin Højriis Kristensen
Svar bedes baseret på RFC1855

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-04-01 20:12

Martin Højriis Kristensen skrev:

>Og du kan gøre det samme med alle tallene.
>Dvs tryk 5 og så har du en ny venstre funktionstast du kan definere..

Ikke helt forstået? (Jeg har ikke selv en C35 jeg kan prøve med :)

Man kan altså definere 11 venstre funktionstaster?
10 (fra 0-9), og 1 uden noget tal foran?

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 23-04-01 20:24

> Ikke helt forstået? (Jeg har ikke selv en C35 jeg kan prøve med :)

Tryk på fx 4
Nu står der (ved min S35, men det virker også ved C35) Aktiver ved venstre
knap. Her kan du aktivere en funktion

> Man kan altså definere 11 venstre funktionstaster?
> 10 (fra 0-9), og 1 uden noget tal foran?

Ja.

Fra : osten.dk

Dato : 23-04-01 20:44

kan du ikke lave "mine genveje" det kan man ihvertfald på T-28, den første
som at der står i personlige genveje vil være den som du kan bruge. Det kan
du så ved at holde "venstre" tasten nede, så vælger den som sagt det første
punkt i "mine genveje" som du så kan definere til "afsend ny"
Ellers så prøv at taste på en af pillene og tryk så 2 og derefter 3

Mvh Osten.dk

Fra : Mickey

Dato : 23-04-01 21:34

> Man kan altså definere 11 venstre funktionstaster?
> 10 (fra 0-9), og 1 uden noget tal foran?

på m35 kan man ikke pille ved 1'eren, den er fast som mailbox

--
|-|$235-|)k - Mickey
add your link at http://susie.dk/en/links