Eyes wide open (filmmusik)
Fra : Mich. Ottosen

Dato : 12-02-04 22:22

kørte over tv-skærmen i går.

Men er der nogen, der kan fortælle mig, hvad musikken, der indledte
filmen var for et musikstykke. Det blev spillet/citeret flere gange i
filmen.

Det var umuligt at læse på efterteksterne, hvad det skulle være.

Musikken klinger _meget_ bekendt (italiensk?)

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 12-02-04 23:12

"Mich. Ottosen" <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> skrev i en meddelelse
> kørte over tv-skærmen i går.

Tænker du mon på "Eyes wide shut"?

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 13-02-04 01:14

Mikkel Møldrup-Lakjer <mikkel@FJERNfabel.dk> wrote:

> Tænker du mon på "Eyes wide shut"?

Ja, naturligvis. Dumme mig, at jeg 'gik i fælden'. Det
geniale/interessante ved titlen er jo netop "Eyes wide shut" :)

NB.: så dog ikke filmen til ende. Så det er måske en anden grund til at
være mega-flov?

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen,
nu med røde øren/ører = lytteapparater

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 13-02-04 08:32

> NB.: så dog ikke filmen til ende. Så det er måske en anden grund til at
> være mega-flov?

Der skete måske det, at dine øjne simpelthen lukkede sig under filmen?

Mikkel

Fra : Stig Holmberg

Dato : 12-02-04 23:13

"Mich. Ottosen" <MichspostIKKE@puttekasse.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Det var umuligt at læse på efterteksterne, hvad det skulle være.
>
> Musikken klinger _meget_ bekendt (italiensk?)

Det var Jazz Suite No. 2 af Dmitri Shostakovich -og filmen hed "Eyes Wide
Shut".

/Stig

---

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 13-02-04 01:14

Stig Holmberg <noone@nowhwere.com> wrote:

> Det var Jazz Suite No. 2 af Dmitri Shostakovich -og filmen hed "Eyes Wide
> Shut".

Ahhh, det forklarer jo saxofonen. Den lidt klagende sax i nummeret (og
deraf min 'italienske' retning). Tak skal du have.

At jeg dummede mig med overskriften og titlen på filmen, har jeg
indrømmet i et andet indlæg i denne tråd.

Jeg er stadigvæk skamfuld :) *klask* siger det, når jeg med den flade
hånd *klasker* mig på panden.

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen

Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 13-02-04 10:01

> [...]
>
> Det var umuligt at læse på efterteksterne, hvad det skulle være.
>
> Musikken klinger _meget_ bekendt (italiensk?)

Mener du mon "Eyes wide shut"? I så fald kan du måske finde hjælp her:
http://www.imdb.com/title/tt0120663/soundtrack

Mikkel Selsøe Sørensen