Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kodaks nye fuser??;o)
Fra : max

Dato : 12-02-04 21:14

Fra : nyrup

Dato : 12-02-04 22:27

Savle... ralle... savle... grymf... gnyf... ralle... savle...
FULL SIZE SENSOR...
Savle...
F-mount...
Savle....
(Gad vide om den har overførsel af AI-blænderingen...)

Fra : Simon Nielsen

Dato : 12-02-04 23:17

"nyrup" <p[fjerndette]nyrup@hotmail.com> wrote in message
> Savle... ralle... savle... grymf... gnyf... ralle... savle...
> FULL SIZE SENSOR...
> Savle...

Jeg kunne ikke selv have sagt bedre, hold da fast det ser lækkert ud.

> F-mount...
> Savle....
> (Gad vide om den har overførsel af AI-blænderingen...)

Glæder mig til de kommer med noget lign. fra Nikon

Mvh
Simon
NIKON fan med stort N

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 13-02-04 22:31

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> skrev i en meddelelse

> Glæder mig til de kommer med noget lign. fra Nikon
> NIKON fan med stort N

Det ligner nu ret meget et Nikon hus, men du vil måske helst have at der
skal stå Nikon på det.*S*
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
www.tholofoto.dk