Cover nummer til "It's a Man's World"
Fra : Taba

Dato : 12-02-04 20:48

For nogle år siden var der et covernummer af nummeret "It's a Mans World"
(oprindeligt James Brown) ude, som blev ret populært. Bl.a. blev det vist en
del på MTV, og i videoen var der på et tidspunkt en "showdown"/duel ml. 2
personer hvoraf den ene var hovedpersonen i musikvideoen. Men de havde ingen
pistoler, brugte kun fingrene som skydevåben.

Nogen der ved/kan huske, hvad kunstneren (som var en kvinde) hed?

/Taba

Fra : Savatage62

Dato : 12-02-04 21:10

"Taba" <no@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> pistoler, brugte kun fingrene som skydevåben.
>
> Nogen der ved/kan huske, hvad kunstneren (som var en kvinde) hed?

Cher kopierede nummeret på en af hendes cdére, men jeg kan ikke huske om den
var på MTV.
Hendes version var dog ret god husker jeg. (Lidt blød)

Fra : Taba

Dato : 13-02-04 00:28

> Cher kopierede nummeret på en af hendes cdére, men jeg kan ikke huske om
den
> var på MTV.
> Hendes version var dog ret god husker jeg. (Lidt blød)

Har hørt den med Cher, og ja den er god, men det var ikke den jeg ledte
efter.
Så vidt jeg kan huske var hun sort eller mulat hende det sang, men er ikke
100% sikker

/Taba

Fra : Thomas Gylstorff

Dato : 13-02-04 11:12