T&T madtest (lidt OT)
Fra : dpl

Dato : 12-02-04 20:12

Hejsa!
Jeg var lige inde og kigge på Dyrenes Beskyttelses hjemmeside, hvor der
er en henvisning til hundemadstesten i Tænk og Test. Jeg så en hund på
forsiden, og syntes den så så undelig bekendt ud. Ikke så mærkeligt, det
er faktisk vores egen bassethund Arthur!! *smil*.

Så nu kom jeg jo til at tænke på, om hans billede er blevet brugt i
selve bladet også, eller blot på hjemmesiden? Så hvis nogen har set min
grimme hund gøre sig som model andre steder, vil jeg da gerne høre om
det *smil*.

Hilsen Dorthe, og Fold-ud-hunden Arthur
http://www.dyrenes-beskyttelse.dk

Fra : Kate

Dato : 12-02-04 20:26

dpl <dplahrmann@hotmail.com> wrote in

> Så hvis nogen har set min
> grimme hund gøre sig som model andre steder, vil jeg da gerne høre
> om det *smil*.

På forsiden af TogT er der et virkeligt nærbillede af en vovse, faktisk
kan man kun se snuden, så om det er din hund kan jeg overhovedet ikke
udtale mig om. Det samme billede er brugt inde i bladet bare mindre.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Nina Sørensen

Dato : 13-02-04 09:58

> [...]
> selve bladet også, eller blot på hjemmesiden? Så hvis nogen har set min
> grimme hund gøre sig som model andre steder, vil jeg da gerne høre om

SUUUK ! Han er altså verdens syvende vidunder !!!

Har de bare taget dit billede uden at spørge dig først?

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Med venlig hilsen
Nina Sørensen
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : dpl

Dato : 13-02-04 11:05

Nina Sørensen wrote:

> SUUUK ! Han er altså verdens syvende vidunder !!!
>
> Har de bare taget dit billede uden at spørge dig først?
>
> Hilsen Nina
> www.tendertribes.dk

Hej Nina
Vi har haft besøg af folk fra DB flere gange, da vi jo har en
vildtplejestation i deres regi. De har taget en del billeder af vores
hunde, katte, høns og alle de andre væsner vi har, og jo også af Arthur.
Tror det er et af de billeder der er brugt. Jeg har ikke noget imod det,
men synes det er lidt sjovt at surfe ind på en side, og så uventet se
sin egen hund *smil*.

Du får lige et billede af Arthur, når han er allermest uskyldig:
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/hunde4.jpg

Hilsen Dorthe

Fra : Kate

Dato : 13-02-04 17:20

> http://www.kishka.dk/dorthes/foto/hunde4.jpg

Nej, det er ikke ham som er på forsiden af Tænk og Test. Den hund er
sort og hvid.