Hvilket Nforce2 bundbrædt??
Fra : Mig

Dato : 12-02-04 18:25

Hejsa.

Da jeg desværre har haft 2 stk defekte Soltek SL75FRN2-L i rap, har jeg
valgt at droppe Soltek for denne gang

Så nu søger jeg et nyt bundkort med flg.krav:

Socket A (barton 3000+ support)
Nforce2 chipset (FSB 400 mzh)
Onboard Lyd (Soundstorm??)
Onboard LAN
Gode overclockings muligheder
Evt. RAID
"Mærkevare"

Budget ca. 700,- kr

har kigget lidt på MSI . K7N2 Delta-L ...

Nogen ideer???

Fra : Zulu

Dato : 12-02-04 18:41

Mig wrote:
> [...]
> jeg valgt at droppe Soltek for denne gang
>
> Så nu søger jeg et nyt bundkort med flg.krav:

Hvis du kan ofre 100,- mere er der kun ét valg: Abit NF7-S!

Zulu

Fra : Mig

Dato : 12-02-04 20:00

"Zulu" <zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> skrev i en meddelelse

> Hvis du kan ofre 100,- mere er der kun ét valg: Abit NF7-S!
>
> Zulu

Ok hvorfor??

Fra : Zulu

Dato : 12-02-04 21:34

"Mig" <mig@mig.dk> skrev i en meddelelse

> "Zulu" <zulu@.N.O.S.P.A.M.toughguy.net> skrev i en meddelelse

- Et af de mest stabile NForce2 boards
- Et af de bedste til OC
- Soundstorm, SATA RAID, Firewire etc.

Smut en tur forbi google og søg efter "NF7-S review" og læs selv...
Du kan også bruge groups.google.com til at søge tilbage i gamle indlæg i
denne ng, og så vil du se at boardet næsten altid bliver fremhævet som et af
de bedste.

Zulu

Fra : Niels Højdahl

Dato : 13-02-04 23:25

Husk det skal være rev. 2.0 kortet !!

/niller, aalborg

Fra : Martin Johansson

Dato : 13-02-04 23:50

"Niels Højdahl" <hoejdahl[FJERN]@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Husk det skal være rev. 2.0 kortet !!

Jep, men husk at rev 2.0 kom i April sidste år.
Der bør ikke være nogen andre revisioner på lager.
Derudover bør forhandleren ikke sende en ældre revision, hvis han vil have
bare en smule goodwill.

Fra : KeNzO

Dato : 12-02-04 23:17

Jeg har haft 4 bytter unden jeg fik en der virkede, men næste gang brædtet
skal skiftes bliver det ikke soltek igen ....never more.