Baren-sang!
Fra : Gregers Hansen

Dato : 23-04-01 19:10

Hvem har lavet den sang, som Baren-deltagerne synger til sidst, når der
netop er blevet stemt en ud?

Man hører i omkvædet: "That's what friends are for"!

Jeg håber på, at nogle vil hjælpe med som sagt bandet bag sangen plus titlen
på sangen.

Hilsen

Gregers

Fra : Lars Bernau

Dato : 23-04-01 21:38

In article <Jg_E6.296$677.15701@news.get2net.dk>, gregersh@get2net.dk
says...
> [...]
>
> Man hører i omkvædet: "That's what friends are for"!
>
> Jeg håber på, at nogle vil hjælpe med som sagt bandet bag sangen plus titlen

Nu har jeg ikke set et eneste afsnit af Baren, men mon ikke der er tale
om "That's What friends are for" skrevet af Bacharach/Sager??

Nummeret er nok bedst kendt med Dionne Warkwick & Friends fra albummet
"Friends" fra 1985. En af vennerne er Stevie Wonder, Jeg mener at der var
to venner til på det nummer, men jeg kan ikke huske hvem det er.

Lars Bernau

"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk, der ved, hvad de taler om"
-K. Schumacher

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 23-04-01 23:10

> [...]
> "Friends" fra 1985. En af vennerne er Stevie Wonder, Jeg mener at der var
> to venner til på det nummer, men jeg kan ikke huske hvem det er.

Nemlig...Dionne Warwick, Stevie Wonder, Elton John..og .....eeeeh...tja her
har du teksten

That's What Friends Are For - Carole Bayer Sage and Burt Bacharach

And I never thought I'd feel this way
And as far as I'm concerned
I'm glad I got the chance to say
That I do believe I love you

And if I should ever go away
Well, then close your eyes and try
To feel the way we do today,
And then if you can remember,

Keep smiling, keep shining,
Knowing you can always count on me
For sure
That's what friends are for

For good times and bad times
I'll be on your side forever more.
That's what friends are for

I never thought I'd feel this way
Well you came and opened me
And now there's so much more I see
And so, by the way, I thank you.

And then for the times when we're apart
Well, then close your eyes and know
These words are coming from my heart
And then if you can remember

Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me
For sure
That's what friends are for
In good times and bad times
I'll be on your side forevermore
That's what friends are for

---
Med venlig hilsen
Anette & Søren Faarborg
The Flying Hotdogs Ikke så meget snak - bare god musik
www.flyinghotdogs.dk mail: info@flyinghotdogs.dk

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 24-04-01 20:27

"Flying Hotdogs"
> Nemlig...Dionne Warwick, Stevie Wonder, Elton John..og .....eeeeh...tja her
> har du teksten

Gladys Knight. Super sang.

--
Peter Brandt Nielsen
http://w1.1537.telia.com/~u153700010

Fra : Lise Mølbæk

Dato : 24-04-01 20:18

Gregers Hansen <gregersh@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:Jg_E6.296$677.15701@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Hilsen
>
> Gregers
>
> Sangen hedder du du skriver = "That's what friends are for" og det er
Stewie Wonder/Gladys Knight/ m. fl.
der synger den til et eller andet støttenoget engang fra midt firserne

Fra : Lise Mølbæk

Dato : 25-04-01 16:22

> [...]
>
> Man hører i omkvædet: "That's what friends are for"!
>
> Jeg håber på, at nogle vil hjælpe med som sagt bandet bag sangen plus

Stewie Wonder og Gladys Knight "with friends" har indsunget den i midt
firserne til et eller andet støtte arrangement..