sikkerhedskode til Nokia 3310
Fra : mc

Dato : 12-02-04 14:48

Hej,
Mit datter har glemt sin sikkerhedskode til hendes telefon, har vi nogle
muligheder for at få den slettet.
Den virker fint med hendes og mit simkort, der er Telmore, men vi kan ikke
sætte et andet simkort i, da den så spørger efter sikkerhedskode.

På forhånd tak
VH Maria

---

Fra : Agemam

Dato : 12-02-04 21:14

Hejsa

Havde samme problem, men jeg fik fortalt at man ikke kunne slette den
manuelt. Den skal et smut på værksted og så ordner værkstedet telefonen.

Regards

Agemam

Fra : K.C.s

Dato : 14-02-04 01:13

Hvis sikkerhedskoden ikke har været ændret er den højst sandsynligt 12345

Fra : mtc

Dato : 14-02-04 19:34

Tak for svarene, jeg må nok en tur ned og få den fjernet, jeg har fået at
vide, at det kan lade sig gøre for 100 kr. øv
vh Maria

---