Soltek SL-85erv fejl
Fra : O.Zimmermann

Dato : 12-02-04 13:05

Hej......

Får fejl på mit bundkort når jeg bruger alle 3 Ramslot, og har bios updatet.

Bruger performance og kingston ram, ingen problemer i bank 1 og 2 men så
snart der bliver sat en i bank3 er den ustabil, andre gange dør den bare
eller lukker ned.

Andre med ligende problemer, eller bare hjælp.........

På forhånd tak

Ole.

Fra : Olesen

Dato : 12-02-04 17:49

"O.Zimmermann" <ozie@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bruger performance og kingston ram, ingen problemer i bank 1 og 2 men så
> snart der bliver sat en i bank3 er den ustabil, andre gange dør den bare

singel eller double sided ram ?

Fra : O.Zimmermann

Dato : 13-02-04 00:48

Singel og dobbelt sidet ram.

Fra : Claus Stensgaard

Dato : 12-02-04 18:46

Ja for pokker - jeg har ikke haft andet problemer som du beskriver.

Jeg er personligt færdig med Soltek. De har siddet i de sidste 3 computere.
De er alle brændt af på den ene eller anden måde - været ustabile, langsomme
og med en hammerdårlig support.

Abit - here we come

Fra : Olesen

Dato : 12-02-04 22:41

"Claus Stensgaard" <kamisu@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
computere.
> De er alle brændt af på den ene eller anden måde - været ustabile,

Support ? Via www.soltek.com.tw ???

Kan ellers godt anbefale Soltek da
jeg synes prisen samt ydelse mv.
er rigtig godt.

Fra : O.Zimmermann

Dato : 13-02-04 00:50

Har ellers ikke før haft disse problemer, det er ellers bare noget der køre,
og har også anbefalet og samlet flere maskiner med soltek.......