SØGES: PC-Software til Sony-Ericsson T68i ~
Fra : .oO[ ManPower ]Oo.

Dato : 12-02-04 10:41

Hej.

Jeg søger for en god veninde noget software til brug med en Sony-Ericsson
T68i. Jeg tænker her på noget a la det man kan få til en Nokia mobiltlf og
som via et infrarødt øje, kan bruges til f.eks. backup af sin telefonbog
imellem en pc og mobillos'en osv. osv.

Har du evt. et link eller en ide om hvor dette stykke software kan
downloades, ville det glæde mig meget hvis du ville oplyse om det her.

På forhånd tak.

Mvh.
John

Fra : Janner

Dato : 12-02-04 11:11
Fra : .oO[ ManPower ]Oo.

Dato : 12-02-04 23:36

Mange tak, det var lige nøjagtigt det jeg søgte efter. Dog har jeg selv en
Nokia 7210 og bruger Nokia's egen PC Suite. )

Mvh.
John

Fra : KT

Dato : 12-02-04 13:28

".oO[ ManPower ]Oo." <Spooky_M_@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Har du evt. et link eller en ide om hvor dette stykke software kan
> downloades, ville det glæde mig meget hvis du ville oplyse om det her.

http://www.clubsonyericsson.com/en/software_windows.shtml

"mobile phone monitor" kræver at Outlook er inst. på pc.
"mobile phone monitor" er påkrævet for de fleste at programmerne, dog ikke
"fma"

Mvh Kim

Fra : søren poulsen

Dato : 12-02-04 23:28

kig evt her http://www.christersson.org/

--
Mvh. Søren Poulsen
smeden36@mail.dk

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 12-02-04 16:02

Her er et link til float, et glimragende program... !!! Både til kabel, IrDa
og bluetooth...

http://fma.xinium.com/index2.htm

Dennis

Fra : KT

Dato : 12-02-04 20:25

"Dennis Nielsen [9400]" <Denner@FJERNDETTEwebspeed.dk> wrote in message
> Her er et link til float, et glimragende program... !!! Både til kabel,
IrDa
> og bluetooth...
>
> http://fma.xinium.com/index2.htm
>
> Dennis

Ja, det er glimrende program. Dog irriterer det mig at jeg ikke kan
se/ændre/uploade billeder til/fra min T68i (Noget med at "QBEX files" ikke
er implementeret)

Mvh Kim

Fra : Dennis Nielsen [9400~

Dato : 12-02-04 21:07

Det er det også, dog kun via bluetooth forbindelse....

Dennis