FrontPage 2002 og adgangskode
Fra : Falcon

Dato : 12-02-04 09:39

Hej NG

Jeg er lidt usikker på, om det er den rigtige gruppe, men jeg
vover det ene øje.

Når jeg starter Frontpage skal jeg hver gang skrive adgangskoden
til mit web-sted og det selv om jeg har afkrydset feltet "Husk
adgangskode"

Hvad gør jeg galt ?

-/Falcon

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 12-02-04 19:36

Det er udbyderens opsætning, der bestemmer om du skal indtaste adgangskoden
hver gang -der kan være sikkerhedsmæssige grunde til at det ikke kan lade
sig gøre.

--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-02-04 19:55

Et kendt problem at den sommetider ikke kan huske det.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 12-02-04 20:40

Jamen, det sker jo også med FP 2003 - hvis det er et kendt problem, hvorfor
er det så ikke løst?
Arne H. Wilstrup

Fra : A.N.

Dato : 12-02-04 22:11

Har samme problem i 2003, og det er ok ved nogle udbydere men andre skal
skrives hver gang.
Jeg har mange websteder der skal rettes til hver dag, så jeg er godt træt af
al den kodeskrivning.
Hvis det er et kendt problem Jens Peter Karlsen, hvorfor skriver du så ikke
hvad vi kan gøre, eller få gjordt
ved udbyderen.
Venlig hilsen
Axel

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-02-04 02:33

Skulle lige slå det op.
I IE Vælg Tools | Internet options | Security | Internet. Klik på
Custom Level. Find User Authentication/Log On og vælg Automatic log on
with current username/password.

Hvad de lige kalder det i en dansk IE ved jeg ikke.