Half Life 2 .. med spyware?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 12-02-04 00:54

Hej.

Jeg har hørt at HL2 vil indeholde spyware som man skal installere før man
kan køre spillet. Det skulle lede efter downloaded film, mp3 osv på din HD.
Nogen der har noget om det?

Mvh Thomas

Fra : iddqd

Dato : 12-02-04 02:06

Thomas Hjort wrote:

> Nogen der har noget om det?

Jeg synes det lyder som en and, men på den anden side så fungerer
Windows Mediaplayer jo som spyware så hvorfor ikke.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Per Nielsen

Dato : 12-02-04 03:28

iddqd wrote:
> Jeg synes det lyder som en and, men på den anden side så fungerer
> Windows Mediaplayer jo som spyware så hvorfor ikke.

Tjaa, så får det spil ikke mine penge.............

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-02-04 11:42

> Jeg synes det lyder som en and, men på den anden side så fungerer
> Windows Mediaplayer jo som spyware så hvorfor ikke.

hvor kan man læse om det?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Mike

Dato : 12-02-04 07:28

"Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har hørt at HL2 vil indeholde spyware som man skal installere før man
> kan køre spillet. Det skulle lede efter downloaded film, mp3 osv på din

Ja
Steam gør det allerede ifølge dette link :
http://www.planetmayhem.org/modules/news/article.php?storyid=56

Nu har jeg ikke steam så kan ikke se efter selv og ville da heller aldrig
benytte : Kazza

Man må jo godt lave sin musik om til Mp3'er og have dem på en harddisk så
hvad rager det egentlig andre ?

Hvis de vil kører den linie ja så bliver der da endnu mere Krise for
spilbranchen da ens private polysninger snart ikke mere er private, nu
mangler der bare nogle Keyloggere i spillene så de kan se ALT hvad man
foretager sig *GG*

Det var vist Keyloggere de brugte for at få adgang til Valve og dermed HL2
(den der blev stjålet) *GG* så kan de lærer det ka de

mvh
Mike

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 12-02-04 07:44

Mike wrote:
> "Thomas Hjort" <hjort@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> Ja
> Steam gør det allerede ifølge dette link :
> http://www.planetmayhem.org/modules/news/article.php?storyid=56

Det bliver heldigvis tilbagevist og forklaret af Derek Birum fra Valve
Software her:
http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?s=&postid=127676#post127676

-Sune

--
Is this a new years sig or an OE bug?

Fra : Mike

Dato : 12-02-04 10:10

"Sune Mika Salminen" <efternavn@doktor.dk> skrev i en meddelelse

> Det bliver heldigvis tilbagevist og forklaret af Derek Birum fra Valve
> Software her:
> http://www.halflife2.net/forums/showthread.php?s=&postid=127676#post127676
>
> -Sune

Ja klart .
Havde ikke lige tænkt i de baner

mvh
Mike

Fra : Zalza

Dato : 12-02-04 10:42

> Jeg har hørt at HL2 vil indeholde spyware som man skal installere før man
> kan køre spillet.

Det siger rygterne ja - men sandheden er en anden.

Det handler om Steam som resaverer noget plads på harddisken til de spil man
dowloader.
Den opretter simpelthen nogen store tomme filer på disken uden først at
overskræve de tidlere gemte data på den del af harddisken. Så hvis man åbner
de filer vil det se ud som om der står oplysninger om ens egne filer...

svært at forklare, men det korte og det lange er at alt det med spyware
passer ikke.

Læs om det her http://kortlink.dk/steampowered/zc

/Zalza
www.Yoo.dk