Siemens XS1 dur ikke med Orange?
Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 11-02-04 22:53

Hej til grp.

Efter at have ventet ca. 8 dage på min gennem Orange bestilte Siemens SX1,
blev jeg ringet op af konsulenten, der berettede at p.g.a. dens manglende
kompabilitet med Orange's systemer, udgik denne model af deres sortiment
indtil videre.
For mig lyder det som en gang øregas, for at dække over en eller anden
årsag.
Er der nogen der har kendskab til dette, eller kan afkræfte det.
Niels Hejnfelt
niels@VIPhejnfelt.dk (fjern VIP)

Fra : Mark

Dato : 12-02-04 01:24

Hej

> [...]
> årsag.
> Er der nogen der har kendskab til dette, eller kan afkræfte det.

svjh har jeg læst på mobildebat.dk at sonofon laver samme stunt, der var
noget om at de skulle opgradere noget i deres system for at den kan sende
store filer eller sådan noget. Jeg kan ikke huske det præcist, men prøv at
søg lidt på mobildebat :)

Mvh
Mark

Fra : JHF

Dato : 12-02-04 14:59

Det skyldes sikkert, at SX1 kører TCP/IP. Dette kræver en opdatering af WAP
Gateway for at kunne håndtere dette.

Siemens SX1 kører fint på SONOFONs net. At SX1 i den første version var
fyldt med software-fejl er jo så en anden sag.

Mark <mjonsfjern@mail.dk> wrote in article
<402ac7a2$0$204$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...