Neutralisering
Fra : Hr. Pedersen

Dato : 11-02-04 21:52

Hej i gruppen.

Vores nye hunmis Jasmin er var under kniven igår. Er der nogen som ved hvor
længe en hunmis er om at komme sig over sådan en operation ?
Her i dag har hun bare ligget og set meget meget ubrugelig ud, men hun er da
så småt ved at ville have lidt at spise og drikke nu her til aften, hvis
brorman
Simba lader hende komme til fodertruet. Vi var lidt bekymrede her til
morgen, da hun ikke var specielt interesserret i hverken vådt eller tørt.
Kan man på nogen måde "tvangsfodre" med vand til en kat?

Håber på snarligt svar

Johny P.

Fra : Helle

Dato : 11-02-04 23:37

"Hr. Pedersen" <johny_pedersen@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> morgen, da hun ikke var specielt interesserret i hverken vådt eller tørt.
> Kan man på nogen måde "tvangsfodre" med vand til en kat?

Nu har jeg kun haft hankatte som er blevet kastreret men jeg tror det er
meget normalt at de ikke har den store appetit og energi før nogle dage
efter - især hunkattene fordi det er en større omgang end hankattene de skal
igennem. Det lyder bestemt som om I er glade for misserne og det er
dejligt - Michael og Maria er også meget glade for at I fik dem. Det er
vigtigt at I lige holder øje med hende og sørg for evt. at skifte vand i
skålen flere gange om dagen så det hele tiden er friskt og lækkert. Lad
Simba holde sig lidt i baggrunden og så snart Jasmin gør tegn til at ville
have mad så tag Simba lidt op eller væk imens. Det har virket her i hvert
fald.

Mvh Helle