Oversvømmelse i Tjekkiet
Fra : K. N

Dato : 11-02-04 20:53

Kan I huske oversvømmelse i 2002 i Tjekkiet, jeg har fundet nogle billeder
af en masse Skoda'er under vand.

www.melin.tk

Jeg håber sørme at dette er et fake billede eller at bilerne aldrig er
blevet solgt på det danske marked, ellers er det træls at have købt en bil
der har fået en sådan tur

Mvh

Per

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-02-04 22:55

K. N skrev:

> [...]
>
> Jeg håber sørme at dette er et fake billede eller at bilerne aldrig er
> blevet solgt på det danske marked, ellers er det træls at have købt

....så mangler vi lige historien om den druknede BMW, der blev solgt
hérhjemme; historien har vist været oppe at vende hér i dfb...
Hans

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 12-02-04 13:59

"Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse

> ...så mangler vi lige historien om den druknede BMW, der blev solgt
> hérhjemme; historien har vist været oppe at vende hér i dfb...

Den, det var vist mere de, altså flertal.

Du tager 1 stk skib.
Sætter det ud i hårdt vejr.
Skibet synker, en del af lasten er forresten Bimmere.
Skibet bliver hævet og bimmerne solgt som gammelt jern.

Det går lidt tid.
Ved et tilfælde, kommer der nogle store, billige bimmere på markedet.
Noget tid efter at de er solgt, så opstår der sære fejl på el-systemet på
disse biler.

Resten kan vel regnes ud

mvh Uffe (som ikke har haft bimmer)
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-02-04 14:31

Uffe Bærentsen skrev:

> "Hans Paulin" <glem@det.invalid> skrev i en meddelelse

> Den, det var vist mere de, altså flertal.

....flere druknede; kan kun huske én, der blev solgt...

....MOTOR lavede en artikel om den...

....om flere blev solgt derudover ved jeg ikke...

> [...]
> Ved et tilfælde, kommer der nogle store, billige bimmere på markedet.
> Noget tid efter at de er solgt, så opstår der sære fejl på

....tjow...

> mvh Uffe (som ikke har haft bimmer)

....hvor der er en vilje, er der en vej...
Hans