Kingston RAM
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 11-02-04 20:34

Hej med jer!

Jeg har lige søgt efter alle Kingston PC3200 ram modeller uden ECC/Reg. ECC
og har bl.a. fundet to kit med ValueRAM og HyperX å 512 mb blokker.

Er det rigtigt at det er de to eneste og bedste modeller som er de bedste at
vælge imellem til Dual Channel systemer?:

KHX3200AK2/1G (HyperX)
KVR400X64C3AK2/1G (ValueRAM)

HyperX har LC2,5 og 5 ns
ValueRAM har LC3,0 og 5 ns

Pc3200 ram har 5 ns og PC2700 ram har 7,5 ns?

Er det rigtigt hvad jeg skriver disse tal? Det er faktisk ikke så stor
forskel mellem HyperX og ValueRAM så jeg tror det er bedre at vælge ValueRAM
men hvad I mener om dette?

Venlig hilsen Bart Bendtsen