Bluetooth Stick
Fra : Aksel

Dato : 11-02-04 19:33

Jeg skal bruge en bluetooth stick til min computer via. usb proten.
Den skal kunne arbejde sammen med min T68i mobil.

Hvor er landets bedste pris på sådan en ?

MVH

AK

Fra : Thore

Dato : 11-02-04 21:14

On Wed, 11 Feb 2004 19:32:36 +0100, "Aksel" <yoda@c.dk> wrote:

> [...]
>Den skal kunne arbejde sammen med min T68i mobil.
>
>Hvor er landets bedste pris på sådan en ?

Har sendt dig en mail ...

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen

(fjern eventuelle 'Z'-er hvis du mailer direkte)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 11-02-04 21:30

Aksel skrev :
> Jeg skal bruge en bluetooth stick til min computer via. usb proten.
> Den skal kunne arbejde sammen med min T68i mobil.
>
> Hvor er landets bedste pris på sådan en ?

Zitech har en til 245 kr - virker fint med min T610

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/index.asp

Fra : tinamus

Dato : 12-02-04 22:13

Hej!
Jeg har netop selv købt en Trust BT120 Bluetooth hos www.shg.dk til kr.
279,-.
I denne findes en dansk vejledning til at installere samt opnå
forbindelse til en T68i!
Ellers er her et link til en testside (www.itzonen.dk), hvor der også
blev brugt en Trust BT120 med en T68i med en grundig vejledning.
Så skulle chancen for at det kommer til at funke være rimelig stor!!!
Har desværre ikke selv fået sat mit til endnu, da der kræves mindst
win98SE og jeg kører stadig med den helt gamle win98. Så jeg skal lige
have hele pc'en omformateret og en lidt nyere win ind på maskinen!
Jes
http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse.asp?reviewid=599&page=1

http://www.kandu.dk/

Fra : Soren Pedersen

Dato : 21-02-04 00:30

Jeg har en Typhoon fra Merlin til 400,-. Det rare ved den er at der
medfølger sync software til Notes. (Men det kan der nu sagtens gøre til de
andre også uden jeg ved det

Mvh
Søren
--